Motorcuların gücünü gösterin!

Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
akşam eve gidince bir oyda ben atacağım...

bu konu sudabatmayanadam adlı üyeyi hatırlattı o ne oldu ona battı mı batmadı mı ?
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
100
Benimde face yok, kusura bakma. Kuzeni kandirip ugrastirabilirsem atarim bi oy.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Hem senin tatlı dilin hemde güzelim Piaggio hatrına verdim gitti ulenn...(1 oy altı üstü:))
 

MkD

Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
767
dün akşam beni baya uğraştırdı meret facebook :)
biraz sorunlu sayfaları atamadım daha benim hesabım yok fakat tanıdıgımınkini özellikle istedim
bidaha denicem bugün ....
 
Katılım
18 Ara 2003
Mesajlar
925
Valla oy verenlere içten teşekkürler:)
devamını bekliyorum.
 
Katılım
18 Ara 2003
Mesajlar
925
Kaç üye var bu sitede?
Yüzde kaçından oy aldım merak ettim:bounce:
%1 bile olmadı sanırım :pr:
 

MkD

Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
767
77bin kadar kayıtlı üye var :mrgreen:
o yüzden % hesaplamaya hiç girmeyelim
 
Katılım
17 Şub 2007
Mesajlar
296
Havuz kenarında yatan çıplak bir "kütük" ne kadar oy alabilirki zaten :)

Alemsin ulan, hiç değişmeyecek misin?

Sen scooter kullanamazsın, bana sat motoru.

Bir ara bende vericem oy, seni mi kırıcam :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:34 ----------

Valla da kullandım, profilimden görebilirsin.
 
Katılım
18 Ara 2003
Mesajlar
925
oy için teşekkürler.
RAkiplerim hala çok yukarıdalar
ben 2 haneli onlar 3 haneli rakamdalar.
soyunmak bile işe yaramadı :)
sen o motora binsen motor gitmez :p
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
meslektaşıma bir oy da benden :cat:
yalnız abi imzandaki motosikleti istersen sil. insanlar gerçekten imzandaki motosiklete sahip oldugunu zannedip "lan zaten 1000RR'ın var, bir de beleşe scooter düşüreceksin. gozun doysun" gibi cümleler kurmayı düşünebilir :) insanları boş yere günaha sokma :mrgreen:
 
Katılım
18 Ara 2003
Mesajlar
925
Avatarımı gören eğer işten anlıyorsan o motorun 2005 model olduğunu anlar.
29 Kasım 2008'de pert oldu :(
Yani o zamandır motorsuzum.
Scooter a bile razıyım :bounce:
Ama öyle düşünen olabileceğini hiç düşünmemiiştim.
Bilmeleri bakalım oy sayısını değiştirecek mi ?


!!!BUGÜN OYLAMA İÇİN SON GÜN !!!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst