Avatarımı gören eğer işten anlıyorsan o motorun 2005 model olduğunu anlar.
29 Kasım 2008'de pert oldu

Yani o zamandır motorsuzum.
Scooter a bile razıyım :bounce:
Ama öyle düşünen olabileceğini hiç düşünmemiiştim.
Bilmeleri bakalım oy sayısını değiştirecek mi ?
!!!BUGÜN OYLAMA İÇİN SON GÜN !!!