Şu ana kadar Türkiye'de yapılmış en büyük motosiklet organizasyonu
istanbul anadoluda suadiye'de Yüzlerce mostosikletin 29 Ekim 2007'de toplanmasıdır,köprüye gelininceye kadar 3.000 motosiklet vardı,istanbul avrupa motosiklet kulüpleride inönü stadının orda bizi bekliyordu,topluca sağnak bardaktan boşanırcasına yağmurda yaklaşık 10.000 motorcu edirnekapı şehitliğine gidildi.O günlerde terör olayları için için yapılmıştı.
Alaka ne diceksiniz bu kadar motorcunun toplanması için bütün motosiklet sitelerinde ortak karar alınmış çok güzel ve büyük bir organizsayon olmuştu.yani ne kadar çok site birleşirse okadar çok kalabalık ve dikkat çeken birorganizsyon oluyor çıkmağımız tv kanalı kalmamıştı 3sene önce