Motorcu Resmi -çizim- :)

Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
vala üzüntü ifadesi aglama ifadesi hiç kullanmadım bu güne kadar ( hayret dimi ) ama geri geri giden racing sesi ifadesi yapabiliyorummm ((:)
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
abi Burcu ablanın gösterdiğine göre özentilik yapmışın:queen:
ama neyse gene manyak çizmişin ama kendi ruhunu kat:cat:
 
Katılım
14 Ara 2007
Mesajlar
212
arkadaşlar zaten baştada dediğim gibi hayali deil bu resim varolan bişey..bakarak yaptığımı bi daha hatırlatiyim.Buna özenti demeyelim ShowDown.Resimi çok beğendiğim için bende yapmaya karar verdim:cherry:Hayali istiosan onları da bi ara gösteririm ok..hepinize teşekkürler:cherry:

jesseyakın zamanda yapcam sana X11 ok:cat:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst