Motorcu Adam

Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Bilirsiniz bu haftasonu ehliyet sınavı oldu. Ben ve arkadaşım birlikte girdik ve orda ninja 250r'ı olan biriyle tanışacaktık. Çocuğu tanıyorum ilanını görmüştüm agv yeşil bi kaskı vardı. Yanına gittim merhaba egzost ne marka nasılsın memnunmusun tarzı sorular sordum ama sadece 2 soru olmuştuki ben sizin ilanınızı görmüştüm dedim. Kendisi dönüp "Ben satmıyorum artık -_- " deyip gitti. Motorcu biri nasıl böyle olabilir neden olurki? Benim yanıma gelen ve ne motor alıcağını çözemeyen bir arkadaş yanıma geldi ve direk kendisine msn telefon herşeyimi verdim kendisini bilgilendirdim sınavı bitip el sıkışmadan biyere gitmedim. Sizce motorcu olmanın ruhu sıcak kanlı ve yardımsever olmak değilmidir. durdukyere birine soğuk cevaplar vermek ve muhattap bile olmamak nasıl bir motorculuk anlayışıdır sizce?
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
122
sevmemiş olabilir seni :queen: motorcu diye de birine katlanmak zorunda değil :) bence bu başka birşey de olabilir tabii :) ihtimal yani :queen:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
hayır gördüğünüz şey aslında şer...şer gördüğünüz şey de aslında hayır olabilir.bizler anlayamayabiliriz.
o arkadaşı savunmuyorum ama belki o anda canı aşırı derecede sıkılmıştı ve sen de ona sorularla gelince uğraşamam deyip kaçma yolunu seçti...
o anki ruh halini bilemeyiz.gerçi benim düsturum x yüzünden canım sıkıldıysa bunu y ye belli etmem acısını y den çıkarırmış gibi davranmam..başarabildiğim kadarıyla....
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Canı bir şeye sıkılmıştır. Senin soruş tarzında yanlış olabilir.
Sen tek taraflı yazmışsın. Acaba orda neler yaşandı. Biri motor süpermiş. Egzozda harika memnun musun diyince kaçan görmedim. Tam tersine kasıla kasıla anlatır. Hatta sen kaçacak yer ararsın :)
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Canı bir şeye sıkılmıştır. Senin soruş tarzında yanlış olabilir.
Sen tek taraflı yazmışsın. Acaba orda neler yaşandı. Biri motor süpermiş. Egzozda harika memnun musun diyince kaçan görmedim. Tam tersine kasıla kasıla anlatır. Hatta sen kaçacak yer ararsın :)

Ya çocuk az çok bildiğim tarzda biri babası motor almışta biniyo durumunda hani. Geldi kawasaki Z motoya daha sonra biz içerde oturuyoduk özgenç abi falan tanıdık onlar hep mono kapak sordular. Rodajı biteli yıl olmuş. Artcın olmuyomu hiç dediğimizdede zevk meselesi kardeşim sen sevmessin ben severim falan tarzı atarlı konuşma içerisine girdi anlayamıyorum kasıntı çocukları :mrgreen:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
yorumların hepsini okudum, her şey olabilir. zaten tüm yorumlar da alttan alman kafaya takmaman gerektiine işaret ediyor. ancak ben ilk şunu düşünmüştüm;

o motorLu birisi olabilir ama motorCu değildir.
satmak istediğinde iki saat boyunca motorunu öven bir kişiyi biliyorum,motoru satmaktan vazgeçince tanımazdan gelmişti...

her ne ise, hayat bu, artık farklı insanlara farklı yaklaşmay öğrenirsin.

Bu arada senin canayakınlığın için de tebrik ederim seni, yardımlaşmak güzeldir :)
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
motora binipte normal olan birini gördün mü ?
öyle veya değil mutlaka tezat bir durum var...
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
975
Ya bazen öyle konular açıyorsunuzki Sanki Ardımıza Baktıgımızda Geçmişimizdeki Tüm Motorcular Süpermen gibi İylik Melekleri Gibi Geliyor aklımıza Ne yazıkki 5 parmagın 5i bir olmadıgına göre bu yok şu motorcu yardım etmedi yok bakmadı selam vermedi gibi hayal dünyalarınızda boşa ümitlenip üzülmeyin Motorcunun iyiside kötüsüde Olur Sapıgıda Olur Polis memurunu görev başında kafasından vuranıda olur hırsızıda olur Bunların hepsine tanık olduk zamanla tanıklık edeceğiz boşu boşuna Üzmeyin Tatlı canınızı Hayatın Her noktasında Olayların olması doğallaşmış bir devirdeyiz.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Motorcu, motorculuk, motorcu adam gibi kavramlar ortalıkta dolaşır durur ancak sanırım bunların henüz tanımı yapılmamıştır. Olmayan birşeyin adı gibi bir durum.

Şimdi kısa bir araştırma yapayım dedim, bakmak istedim motorculuk nedir diye, sadece espritüel yaklaşımlar buldum.

Olay insani açıdan mı değerlendirilmeli, yoksa böyle bir kavramla mı bağdaştırılmalı?

Kaldı ki bazı dostların dediği gibi adamın morali bozuk, kafası karışık vs olabilir. Ruh hali o an o tür konuşmaya uygun olmayabilir.
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
438
Gecenlerde umr alemdag cadde sınde bır dukkanın yanında 600rr gordum konusmak ıstedım sahıbıyle makınanın yanında 2 arkadas vardı onlarla laflamaya basladık sahıbı dukkandan cıkmadı bende aynından veya 1000rr alacagım ıcın yakından ıncelemeye basladım ve sahıbıne donup nasıl memnunmusun hıc suratını denedınmı dyıp bılgı almak ıstedım oda benı acemı zannedıp 175bg dedı ve makınayı bıranda ıle kapatmaya basladı orda ben yokmusum gıbı davrandı bende yok kardes 200bg deyıp bozdum ve ayrıldım ordan armut gıbı bakakaldı arkamdan yanı takma bunları kafana KASK tak yeter:) Her motorcu cana yakın olcak dıye bır kayde yok zaten herkes moto surer ama herkes motorcu olamaz.:cat:
 
Katılım
23 Nis 2010
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aslında motorcular bir aile gibi azınlıkta olduğu için. birbirlerini gayet güzel savunuyor tutuyorlar bnmle sınavda kaç kişi konuştu.
kaç motorcu abi.
belki onun bişeye canı sıkılmış olabilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst