- Katılım
- 10 Eyl 2010
- Mesajlar
- 1,243
- Konu Yazar
- #1
Bilirsiniz bu haftasonu ehliyet sınavı oldu. Ben ve arkadaşım birlikte girdik ve orda ninja 250r'ı olan biriyle tanışacaktık. Çocuğu tanıyorum ilanını görmüştüm agv yeşil bi kaskı vardı. Yanına gittim merhaba egzost ne marka nasılsın memnunmusun tarzı sorular sordum ama sadece 2 soru olmuştuki ben sizin ilanınızı görmüştüm dedim. Kendisi dönüp "Ben satmıyorum artık -_- " deyip gitti. Motorcu biri nasıl böyle olabilir neden olurki? Benim yanıma gelen ve ne motor alıcağını çözemeyen bir arkadaş yanıma geldi ve direk kendisine msn telefon herşeyimi verdim kendisini bilgilendirdim sınavı bitip el sıkışmadan biyere gitmedim. Sizce motorcu olmanın ruhu sıcak kanlı ve yardımsever olmak değilmidir. durdukyere birine soğuk cevaplar vermek ve muhattap bile olmamak nasıl bir motorculuk anlayışıdır sizce?