Motoran Novara 150 CC modeli 5000km kullandım. Üst kapaktan hava filtresine bol bol yağ kaçırıyordu. Fabrikadan gelen orjinal üst kapak ve sekman takımı sorunu çözmedi. Elektrik sistemi arızalandı, fabrikadan gelen orjinal statör ve konjektor uyum saglamadı.
BeN almam, kullanmam, bakkala bile gitmem. Alana da mani olmam. Belki biryerlerde kullanıp memnun kalan birileri vardır.