Motoran Belek Ic-santai bayiler toplantısı böyle geçti

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
Otel bayiler toplantısını sizlerle paylaşmak istedim. işte resimler
PIC_0080.jpg

PIC_0079.jpg

İŞTE OTELDE ŞAHSIMA TAHSİS EDİLEN 258 NO LU ODA BANA YAŞATTIKLARI BU KONFOR İÇİN MOTORAN YETKİLİLERİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM
PIC_0077.jpg

PIC_0076.jpg

PIC_0075.jpg

PIC_0074.jpg

MOTORAN YÖNETİM KURULU ÜYELERİNDEN AKSEL CAN BEY BU KNFORU YAŞAMAMDA İMZASI OLAN KİŞİ ONUN İÇİN OKADAR ÇOK ŞEY VARKİ SÖYLENECEK ÖZET OLARAK İSTİKRARLI VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN VE AZİMLİ ZATEN MOTORAN YÖNETİMİ BU YÜZDEN GETİRMİŞ ONU GÖREVE, GENÇ VE DİRİ,MOTORAN İÇİN ÇOK FAYDALI ŞAHSIMA KATKILARINDAN ÖTÜRÜ KENDİSİNE MİNNETTARIM.ASLINDA KENDİSİ ÖVGÜYÜ SEVMEZ AMA BEN DÜŞÜNCELERİMİ YAZDIM UMARIM BENİ HOŞGÖRÜYLE KARŞILAR.
1.jpg

PIC_0103.jpg

PIC_0100.jpg

PENDİK MOTORAN SERVİSİ CEVDET BAŞ USTA
PIC_0098.jpg

MOTORAN SATIŞ KORDİNANTÖRÜ SAYIN TUFAN GÖRGÜLÜ BEY MOTORAN AİLESİNE BENİ DAHİL EDEN KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.ORTAMIZDADA TİYATRO SANATÇISI SAYIN FERDİ ALTUNER BEY
PIC_0097.jpg

SAYIN FERDİ ALTUNER
PIC_0096.jpg

PIC_0095.jpg

PIC_0094.jpg

IC-SANTAİ OTEL İLK GİRİŞİ
PIC_0093.jpg

IC-SANTAİ OTEL GİRİŞİ
PIC_0092.jpg

PIC_0091.jpg

PIC_0090.jpg

PIC_0089.jpg

MOTORAN SERVİSLER GENEL MÜDÜRÜ SAYIN TURGUT BEY TEKNİK KONULARDA BİLGİ DAĞARCIĞI ÇOK YÜKSEK SANIRIM BU YÜZDEN MOTORANDA KENDİSİNİ OTELDE YAKINDAN TANIMA FIRSATI BULDUM BEYEFENDİ KİŞİLİĞİYLE ÖRNEK BİRİ
PIC_0087.jpg

PIC_0086.jpg

PIC_0083.jpg

PIC_0082.jpg

AKSEL CAN BEY SAMET BEY VE ANİMASYON GÖREVLİLERİ
PIC_0081.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Ümmet abi resimler çok güzel gerçekten. Hayırlı geziler ve yolculuklar:cat:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
ohhh ohh Ümmet abi keyfine diğecek yok valla :) :) :rendeer:
Kazasız belasız gezmen dileği ile :rendeer:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
ümmet abi keyfin yerinde gözüküyorsun:) tabi motoran ailesi herkez birarada gene güzel bi etkinlik seni kutlarım selamlar
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Toplantı verimli geçmiştir umarım,mekanda güzel motorlarda.
Ancak şu fotoda ki kırmızı kimonolu animatör yanındaki arkadaşa yiyecekmiş gibi bakıyor değilmi?:queen: :queen::queen:

PIC_0081.jpg
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
ümmet ağbi sevgiler :rendeer:



İHTİYAR
Toplantı verimli geçmiştir umarım,mekanda güzel motorlarda.
Ancak şu fotoda ki kırmızı kimonolu animatör yanındaki arkadaşa yiyecekmiş gibi bakıyor değilmi?

harbiden de öylee :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
ümmet abi paylaşımın için saol motoran firmasına da teşekkürler sana sponsor oldukları için ::coool:: ::coool:: ::coool::
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
ümmet abi herşey çok güzel geçmiş senin adına çok sevindimde,,,aklıma bişey takıldı abi be,,,
hani otelde odada senin fotolarını kim çekti abi,,hani diyorumki,,mutlaka başka biride olması lazım demi!!!!!!!!:cherry:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
ümmet abi paylaşım için sagol güzel resimler ama bir resme kafam takıldı:silent:

senin yanındaki eski bir sinema oyuncusu degil mi? adı aklıma gelmiyor ama eskiden flimlerde çok görürdük. onunlada konuşma imkanın olursa dersin" seni unutmayan izleyicilerin varmış" diye:rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
ümmet abi herşey çok güzel geçmiş senin adına çok sevindimde,,,aklıma bişey takıldı abi be,,,
hani otelde odada senin fotolarını kim çekti abi,,hani diyorumki,,mutlaka başka biride olması lazım demi!!!!!!!!:cherry:

Yahu MECİT karıştırma,elbet bir yardım eden çıkmıştır koca otelde Ümmet ustama.:wiinkk:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Ümmet abinin Çoşkun sabahla fotoğrafı da vardı. O heralde diğer hotmailde kaldı. yükleyemedik.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
324
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ümmet abi o resimlerden izmir bayisi pazarlama müdürü olan Turgut beyi tanıyorum yazları mordoğandan çok yakın bir tanıdığım :) Adam gibi adamlardan biridir. Bu arada sende herşeyin en iyisine layık olan insanlardansın ALLAH herşeyi gönlüne göre versin.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
ümmet abi herşey çok güzel geçmiş senin adına çok sevindimde,,,aklıma bişey takıldı abi be,,,
hani otelde odada senin fotolarını kim çekti abi,,hani diyorumki,,mutlaka başka biride olması lazım demi!!!!!!!!:cherry:
mecit kardeşim senin nedemek istediğini çok iyi anladım ama yanlış anlaşılmasın yalnızdım tiripot yardımıyla çektim resimleri sevgiler.

ümmet abi paylaşım için sagol güzel resimler ama bir resme kafam takıldı:silent:

senin yanındaki eski bir sinema oyuncusu degil mi? adı aklıma gelmiyor ama eskiden flimlerde çok görürdük. onunlada konuşma imkanın olursa dersin" seni unutmayan izleyicilerin varmış" diye:rendeer:
evet elint kardeşim sinema ve tiyatro sanatçısı ferdi altuner kendisi istanbuldan tanışıyoruz kendisiyle otelde tesadüfen karşılaştık motoranın misafiriydi kendisi sohbetlerine doyum olmadı.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
ummet abi yollarda..:) ummet abi moskova yada gelirsen,muhakak haberim olsun..misafirim olursun..yanliz burda otellerde dahi yataklar 2 kisiliktir..:))) yolun acik olsun ummet abim..
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
ÜMMET ABİİİİİİ KANDIRMA BİZİ,,,,HEP YANLIZ HEP YANLIZ NEREYE KADAR..TİRİPOTA SAYGILAR O ZAMAN..SANKİ BANYODA İKEN AYNADAN BİRİNİN GÖRÜNTÜSÜ YANSIR GİBİ AMA!!!!!!!!!!!!!!:bounce:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
Öncelikle Motoran yönetimini kutlamak gerekir düşüncesindeyim Ümmet Bey'e sponsor oldukları için. Butip yaklaşımlarla çok başarılı işler yapacakları kesin. Tebrikler.
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
süpersin ümmet abi takipteyiz fuardada standını ziyaret edicez görüşmek üzere
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst