Diğer Motoran Anaconda 150

Katılım
20 Kas 2008
Mesajlar
481
bu motoru alan bi arkadaş gördüm tamir yaptırdığım ustaya getirmişlerdi sıfır kmdeydi daha motor hos ve şık görünüyor ama pek işe yarıcağını zannetmiyorum bagajı dahi yok hoşuma giden tek yönü digital ekran koymaları mavi ışıklı hoş duruyordu el freninide görünce çok şaşırmıştım sağ tarafta direksiyonun altında duruyor ama tavsiye etmem.
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Sürücü koltuğu rahat ve bagaja bavul koyup km.lerce gidilecek bir havası var.:)

Ama motor gücü biraz daha fazla (10-12 bg.) olsa daha iyi olurdu.
 
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
637
honda ruckus (big versiyonu) modelinin çinli kopyasıdır bu scooter.

honda big ruckus:

2006BigRuckus.jpg


anaconda 8 bg miş yazana göre. gitmez o motor.
askeri yeşil renk yakısır ama.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Vay canına ilk defa kendi tasarımını yapmış derken şimdi çıktı işin foyası Hondada harbiden güzel yapmış.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
piston arızası nedeniyle motoru alıp izmir'e yollayıp 1 ay sonra geri verdiklerini biliyorum..
 
Katılım
18 Haz 2009
Mesajlar
159
görüntüsü çok güzel motorun sanki dağda bayırda çölde kullanıma uygun görüntüsü var hummer gibi kutu duruyor. dün bi moturcuda gördüm bindim üstüne bi baktım acayip cok farklı geldi keyif vereceğe benziyor
 
Katılım
7 Tem 2010
Mesajlar
3
merhaba arkadaşlar bu motor uzun zamandır dikkatimi çekiyor galiba alacağım fakat hiç kullanıcı yorumu göremiyorum internette,

görünüş olarak çok hoşuma gitti herkesin zevki farklıdır derdim konunun bu kısmını tartışmak değil de kullanan arkadaşlarda yorum almak,

ilk motorum olacak bana yardımcı olursanız çok sevinirim genellikle şehir içi kullanım ve bikaç ayda bir de 200-300 km gel git yapabilirim ,bu motor işimi görür mü dersiniz ? performans olarak uçarak gitsin istemiyorum 90-100 e çıkarım en fazla uzun yolculuklarda arada mola da veririm,bu fiyata japon alırsın demeyin activa falan düşünmüyorum,ve motoran markasının çoğu çin modelinden bir tık daha önde olduğunu düşünüyorum zaten izmir'de oturuyorum fabrikası da orda,beni aydınlatırsanız sevinirim teşekkürler.
 
Katılım
12 Tem 2010
Mesajlar
1
süper kullanıcıdan

arkadaşlar bu motor benım gözüme 2008 fuarrında takılmıştı görünüşü fazlasıyla ılgı cekıcı rengızle göz kamaştırıyordu hemen almaya karar verdım 3-4 gün sonra magazasına gıdıp 1 adet aldım kendım usta oldugum ıçın ıcınde bulunan yaagı dküp yenısı ıle tazeledım neden dıye sorarsanız bır yagın ömrü acıldıktan sonra 2 yıldır motor gümrege 2005 yılında gelıyor gümrükte beklıyor ve türkıyeye gırış yapıyor halıyle yag kendını kaybedıyor o yuzden yagını deıştırdım 700 gr yag koydum 100 grda amerıkadan getırılen bg attırıcı ve capak temızleyıcı yagdan koydum toplam 800 gr motor görünüşte bayahı bır ılgı cekıyor görüşünüşte bazı arkadaşların yavaş demesıne kesınlıkle ınanmayın ben kullanıcısım ve kendımde 6 adette motor var motor gögüs atması vırajları sıyırması cok ama cok ıyı el fırenı mevcut ön arka dısken önemlısıde şase cok güçlü arkada bagaj ıçın baya büyük yer cok ışıme yarıyor ve alalı 2 yıla yakın oldu cızık dahı yok tertemız toz bulamasınız ve satmayı düşünüyorum motor fazlalıgından malesef iyi günler arkadaşlar....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bu motor benım gözüme 2008 fuarrında takılmıştı görünüşü fazlasıyla ılgı cekıcı rengızle göz kamaştırıyordu hemen almaya karar verdım 3-4 gün sonra magazasına gıdıp 1 adet aldım kendım usta oldugum ıçın ıcınde bulunan yaagı dküp yenısı ıle tazeledım neden dıye sorarsanız bır yagın ömrü acıldıktan sonra 2 yıldır motor gümrege 2005 yılında gelıyor gümrükte beklıyor ve türkıyeye gırış yapıyor halıyle yag kendını kaybedıyor o yuzden yagını deıştırdım 700 gr yag koydum 100 grda amerıkadan getırılen bg attırıcı ve capak temızleyıcı yagdan koydum toplam 800 gr motor görünüşte bayahı bır ılgı cekıyor görüşünüşte bazı arkadaşların yavaş demesıne kesınlıkle ınanmayın ben kullanıcısım ve kendımde 6 adette motor var motor gögüs atması vırajları sıyırması cok ama cok ıyı el fırenı mevcut ön arka dısken önemlısıde şase cok güçlü arkada bagaj ıçın baya büyük yer cok ışıme yarıyor ve alalı 2 yıla yakın oldu cızık dahı yok tertemız toz bulamasınız ve satmayı düşünüyorum motor fazlalıgından malesef iyi günler arkadaşlar....

dostum
iyi güzel yazıyorsun da;
yazdıklarının en sonuna koyduğun noktaları aralara serpiştirseydin cümle nerede başlıyor,nerede bitiyor anlardık
 
Katılım
3 Şub 2011
Mesajlar
1
Sahibinden satılık motoran anaconda 2010 model

SAHİBİNDEN SATILIK MOTORAN ANACONDA 2010 MODEL
150cc, RENK SİYAH, 1000 KM DE, YER BODRUM TEL ; 0 532 4464618
:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
5
bende ilk kez bi motor alacam ve bu motoru alacam çünkü hem scoter hemde choper tarzını istiodum buldum çok güzel bi motor bence yanlarına öne ve arkaya deri çanta koyulunca çok şık duruyo resimlerde gördüm...
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
5
vala millet ben bitane buldum 2010 model 1100km de bursada 2200tl alacam haftaya inşallah para ayrlıyrm şimdi ona mat siyah kaplıcam yanlara ve arkaya deri çanta dreksiyon kollarınada ipler takacam süper olcak.
 
Katılım
26 Nis 2012
Mesajlar
1
Selam arkadaşlar, aranıza yeni katılmış bulunmaktayım , selam vermeden geçemedim.
Bende bugün 2011 model Motoran Anaconda aldım, bakalım pişman olacakmıyım onuda zaman gösterecek.:)))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst