merhaba arkadaşlar bu motor uzun zamandır dikkatimi çekiyor galiba alacağım fakat hiç kullanıcı yorumu göremiyorum internette,
görünüş olarak çok hoşuma gitti herkesin zevki farklıdır derdim konunun bu kısmını tartışmak değil de kullanan arkadaşlarda yorum almak,
ilk motorum olacak bana yardımcı olursanız çok sevinirim genellikle şehir içi kullanım ve bikaç ayda bir de 200-300 km gel git yapabilirim ,bu motor işimi görür mü dersiniz ? performans olarak uçarak gitsin istemiyorum 90-100 e çıkarım en fazla uzun yolculuklarda arada mola da veririm,bu fiyata japon alırsın demeyin activa falan düşünmüyorum,ve motoran markasının çoğu çin modelinden bir tık daha önde olduğunu düşünüyorum zaten izmir'de oturuyorum fabrikası da orda,beni aydınlatırsanız sevinirim teşekkürler.