Motora Karşı Gelen Baba Nasıl İkna Edilir ?

Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
114
Aileler sizinde bildiğiniz gibi motora karşıdır.
Bende sizlere bu konuda yardımcı olayım dedim ve topilerden örnekler aldım :cat:
Eğer babanız birazda olsun maçoysa Motor kullanan kız resimleri gösterin...
Sadece babanız değilde aileniz karşıysa Ailenin en hassas zamanında konuyu açın ve ; Sizleri anlıyorum benim için endişeleniyorsunuz Benim mutlu olmamı istiyorsanız bu motoru bana alırdınız demekki benim mutlu olmamı istemiyorsunuz :queen: Aileler çok ister mutlu olmamızı ama ikna etmek istiyorsanız çok işe yarar... :)
Neyse Devam
Bir Tane Motorsiklet resmini ailenize gösterin ; Bakın öylece duruyor ne zararı var Şimdi Ölen Yada Yaralanan oldumu İş onu kullananda Sen Onu Düzgün kullandıktan sonra sana ne zararı oluyor ? :silent:
Bu kazalar trafikteki öküzler yada Kasksız Korumasız kullananlar tarafından oluyor Neden böyle yapıyorsunuz benim mutlu olmamı hiçmi istemiyorsunuz
Diyip Odanıza çekiliyorsunuz ve Yiyip İçmiyorsunuz aileniz evde yokken veya uyurken yiyip için onlar anlamasın ve Onlarla hiç konuşmayın kalkınca direk evden çıkıp dönüşte direk odanıza çekilin ve motorsiklet videolarını onların duyabiliceği seste izleyin Onlarla çok soğuk davranın hatta konusmayın :)
AİLENİZ BU ŞEKİLDE İKNA OLURSA VE ALMAYA KALKIŞIRSA kask eldiven dizlik vb... tüm korumaları alın ve Korumalıkları kullanarak Hız yapmayacağınıza ve düzgün kullanacağınıza Söz verin :) Size yardımcı olabilirsem Ne mutlu bana inşallah ikna edebilirsiniz :)
BABAMDA İSTEMİYOR BEN DAHA DENEMEDİM MOTOR KELİMESİ DUYUNCA VERECEĞİ TEPKİ HEP HAYIR HEP AYNI :pale: :pr:
Eğer Olurda alırsanız Kurallara uyun ve hayatta korumalıksız kullanmayın :cat:

Sizinde İkna konusunda yöntemleriniz varsa Lütfen Yardımcı olun :)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aileler sizinde bildiğiniz gibi motora karşıdır.
Bende sizlere bu konuda yardımcı olayım dedim ve topilerden örnekler aldım :cat:
Eğer babanız birazda olsun maçoysa Motor kullanan kız resimleri gösterin...
Sadece babanız değilde aileniz karşıysa Ailenin en hassas zamanında konuyu açın ve ; Sizleri anlıyorum benim için endişeleniyorsunuz Benim mutlu olmamı istiyorsanız bu motoru bana alırdınız demekki benim mutlu olmamı istemiyorsunuz :queen: Aileler çok ister mutlu olmamızı ama ikna etmek istiyorsanız çok işe yarar... :)
Neyse Devam
Bir Tane Motorsiklet resmini ailenize gösterin ; Bakın öylece duruyor ne zararı var Şimdi Ölen Yada Yaralanan oldu İş onu kullananda Sen Onu Düzgün kullandıktan sonra sana ne zararı oluyor ? :silent:
Bu kazalar trafikteki öküzler yada Kasksız Korumasız kullananlar
Diyip Odanıza çekiliyorsunuz ve Yiyip İçmiyorsunuz aileniz evde yokken veya uyurken yiyip için onlar anlmasın ve Onlarla hiç konuşmayın kalkınca direk evden çıkıp dönüşte direk odanıza çekilin ve motorsiklet videolarını onların duyabiliceği seste izleyin Onlarla konusmayın...
AİLENİZ BU ŞEKİLDE İKNA OLURSA VE ALMAYA KALKIŞIRSA kask eldiven dizlik vb... tüm korumaları alın ve Korumalıkları kullanarak Hız yapmayacağınıza ve düzgün kullanacağınıza Söz verin :) Size yardımcı olabilirsem Ne mutlu bana inşallah ikna edebilirsiniz :)
BABAMDA İSTEMİYOR BEN DAHA DENEMEDİM MOTOR KELİMESİ DUYUNCA VERECEĞİ TEPKİ HEP HAYIR HEP AYNI :pale: :pr:

merak ettim senin evladın var mı?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bi kere söyleyin yok derse ki genelde öyle olur...
daha sonra hiiiiç onlara demeden motoru alıp evin önüne cekin...aha bu motorum ister kabul edin ister etmeyin...cokta tın...
:bounce::bounce:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
bi kere söyleyin yok derse ki genelde öyle olur...
daha sonra hiiiiç onlara demeden motoru alıp evin önüne cekin...aha bu motorum ister kabul edin ister etmeyin...cokta tın...
:bounce::bounce:

bu davranış sadece senı mutlu eder isyankarlık ve dik kafalılık genelde başa beladır cozumun bence iyi değil:farao:
 
Katılım
29 Eyl 2008
Mesajlar
254
hahahah... çok güzel konu..
ben nasıl başardışımı şöyle açıklıyım.. motor alma fikri kafamda oluştuğu andan itibaren bunu ailemle paylaştım.. her gün her gün tekrarladım.. bu yaklaşık 3 ay sürdü...artık bu fikre o kadar alışmışlardı ki.. bana motoru aldın mı, ne zaman alacaksın diye sormaya başaldılar..
işin özü onları yavaş yavaş işlemek!!!

ben şehir dışında okuduğum için ve onalardan maddi destek almadığım için şansleydım ama bu bence en etkili yol....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
20 Ara 2009
Mesajlar
36
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sizinde İkna konusunda yöntemleriniz varsa Lütfen Yardımcı olun :)

Bu Türkiye trafiğinde motosiklet kullanabileceğine inanmış olmam lazım. Eğer ben ona inanmıyorsam değil bunlar isterse bin değişik yöntem uygulasın.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:):mrgreen:guzel yorum abi benım yok ama hissettiklerini anlıyorum

konuyu acan arkadaşın eline saglık ama bunlar işe yaramaz bence

Dahası var mı bilmiyorum.
1969 dan beri motosikletimiz var.
Motosiklet kullanmak keyiflidir ama kesinlikle çok tehlikelidir.
buna rağmen ben oğluma motosiklet teslim ediyorum
ona öğrettiğim asıl şey şu
Gerçekten iyi kullanamayacaksa vazgeçsin.


http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/68706-baba-ogul-motorcular.html
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
114
merak ettim senin evladın var mı?
Hayır bunlar benim fikirlerim değil söylediğim gibi topiclerden topladım hatta bir admin aynı olayı yaşamış okumuşsunuzdur ...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:05 ----------

merak ettim senin evladın var mı?
Hayır ben çok gencim benle aynı kaderi paylaşanlar için topiclerden örnekler aldım biliyorum bu sadece bizi mutlu eder ama bu öyle bir tutku - aşk , ki insan ne yapacağını bilmiyor. :silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:13 ----------

Dahası var mı bilmiyorum.
1969 dan beri motosikletimiz var.
Motosiklet kullanmak keyiflidir ama kesinlikle çok tehlikelidir.
buna rağmen ben oğluma motosiklet teslim ediyorum
ona öğrettiğim asıl şey şu
Gerçekten iyi kullanamayacaksa vazgeçsin.


http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/68706-baba-ogul-motorcular.html
Size katılıyorum ve sözünük çok çok doğru Gerçekten iyi kullanamayacaksa vazgeçsin...
Bu konuda insanlara olumsuz yönde yardımcı olduysam afolla kesinlikle insanların mutlulukları için bu topic ' i açtım çünki bende aynı kaderi onlarla paylaşıyorum ve ne durumda olduklarını biliyorum :silent:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
aldırmanın yolu basit arkadaşlar aslında okuyorsan it gibi ders calış ossyı kazan ama motoru arada soyle al deme yenı bi motor cıkmış arkadaşlarla gezecegız motorla de baba motorum yok ama bana kask alalım can bu degerli arkada otursam bile de yazları calış o motora katkın olsun kendıne guvendır onların yanında araba yada motoru sakın ve dikkatli kullan sana guvendıklerınde alacaklar yada izin vereceklerdır
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
334
sen teklıf ettın onlarda otomatıkman hayır dediler :D bence otur babanın karsısına deki böyle böyle sen bana ızın vermezsen senden gızlı olacak ve belkı bu şekılde basıma bıseyın gelmesı daha gundemde olan 1 unsur olacak.ama ızın werırsen gozunun onunde en saglıklı sekılde kullanmama ızın werde :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayır bunlar benim fikirlerim değil söylediğim gibi topiclerden topladım hatta bir admin aynı olayı yaşamış okumuşsunuzdur ...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:05 ----------


Hayır ben çok gencim benle aynı kaderi paylaşanlar için topiclerden örnekler aldım biliyorum bu sadece bizi mutlu eder ama bu öyle bir tutku - aşk , ki insan ne yapacağını bilmiyor. :silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:13 ----------


Size katılıyorum ve sözünük çok çok doğru Gerçekten iyi kullanamayacaksa vazgeçsin...
Bu konuda insanlara olumsuz yönde yardımcı olduysam afolla kesinlikle insanların mutlulukları için bu topic ' i açtım çünki bende aynı kaderi onlarla paylaşıyorum ve ne durumda olduklarını biliyorum :silent:

bak genç dostum,
herkes ağaçtan düşer ama bazısının ayağı kırılır,bazısının kolu,kimi de ölür
kimisine ise hiç bir şey olmaz
başkalarının yöntemleri her babaya sökmez
ama şu yöntem her babaya söker
önce baban için bir motor alınmasını iste kullansın,ikna olsun.
kendi motor kullanmayan,kullanamayan bir babanın vereceği izin irade fesadına uğramıştır,benim için bir anlamı yoktur.
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
114
sen teklıf ettın onlarda otomatıkman hayır dediler :D bence otur babanın karsısına deki böyle böyle sen bana ızın vermezsen senden gızlı olacak ve belkı bu şekılde basıma bıseyın gelmesı daha gundemde olan 1 unsur olacak.ama ızın werırsen gozunun onunde en saglıklı sekılde kullanmama ızın werde :D

Simdi bişey dicem ama gülmeyin bn 50 cc lik http://www.miniracers.be/images/midibike_3.jpg bu aracı istemiştim buna hayır dedi :queen: :mrgreen: :) 60 km / h hız yapıyor ve buna hızlı der :)
Hatta bizim yaşadığımız yerde trafik yok hatta ışıklar bile yok :) buna rağmen bos bir alanda kullanıcam inanabiliyormusunuz :)

Annem demişti Alıver İşte Gözümüzün önünde biner benim üzülmeme dayanamıyodu ::160:: AMA CEVAP YİNE HAYIR

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:35 ----------

bak genç dostum,
herkes ağaçtan düşer ama bazısının ayağı kırılır,bazısının kolu,kimi de ölür
kimisine ise hiç bir şey olmaz
başkalarının yöntemleri her babaya sökmez
ama şu yöntem her babaya söker
önce baban için bir motor alınmasını iste kullansın,ikna olsun.
kendi motor kullanmayan,kullanamayan bir babanın vereceği izin irade fesadına uğramıştır,benim için bir anlamı yoktur.
Benim eskiden ekobisim (elektrikli motor ) um vardı akşamları ben evdeyken alıp turluyordu :) hatta birkez tanıdığımızın motorunu kullandı nasıl ve olduğunu biliyor ...
Hala ekobisimiz var ama kullanmıyorum Üstelik İstediğim Midibike 50 cc lik baba Bu motor değil midibike Hız yok diyorum ya motor değilde ne diyor Midibike diyorum :) Dinlemiyor ... :) motor isteme daha pahalı ne istersen iste diyor
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
409
Benımde ilk zamanlar büyük bir problemimdi bu olay ama tek avantajlı yanım babamında motosiklet kullanıcısı olmasıydı..Annem tamamıyle karşı ama babam karnen güzel gelsin 125cc lik bir scooter alcam diye söz vermişti olay motor olunca tabi oturdum çalıştım dersime ve amacıma ulaştım sonra tabi scooter yetmedi büyütmek istedim bu sefer şart arttı ehliyetini ilk sınavda geç ve çok düzgün bir karne getirceksin dedi.Ben bunuda yaptım yine sözünü tuttu aldı Motoru..Artık İpin Ucu Kaçtı Binmiceksinde Diyemiyor :)) Benim durumumda olan arkadaşlara tek tavsiyem sabırlı ve azimli olursanız emin olun başarırsınız :)
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
114
Benımde ilk zamanlar büyük bir problemimdi bu olay ama tek avantajlı yanım babamında motosiklet kullanıcısı olmasıydı..Annem tamamıyle karşı ama babam karnen güzel gelsin 125cc lik bir scooter alcam diye söz vermişti olay motor olunca tabi oturdum çalıştım dersime ve amacıma ulaştım sonra tabi scooter yetmedi büyütmek istedim bu sefer şart arttı ehliyetini ilk sınavda geç ve çok düzgün bir karne getirceksin dedi.Ben bunuda yaptım yine sözünü tuttu aldı Motoru..Artık İpin Ucu Kaçtı Binmiceksinde Diyemiyor :)) Benim durumumda olan arkadaşlara tek tavsiyem sabırlı ve azimli olursanız emin olun başarırsınız :)

Babam işleri nedeniyle ist. gitmişti bende sürekli telefonda bu konuyu açıyordum artık ısrarıma dayanamadı :) gelince hemen alırız oğlum dedi Dünyalar benim oldu gelir gelmez baba para sınırı sürat sınırı marka vb. sorular sordum Cevap : Sen bu işi oyun sanıyorsun herhalde oğlum dedi :salut: h:rendeer: hayel kırıklığınz uğramıştım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:26 ----------

:pr: Yardımmm :silent:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
demek ki neymiş
kelin merhemi olsa kendi kafasına sürermiş
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Baba biraz çapkinsa, is kolay.:p
Zorlanmadan izni kaparsiniz, hatta motoru da o alir gibime geliyor.:mrgreen:
 
Katılım
14 Eki 2008
Mesajlar
141
1.Dialog:

Çağrı (Ben): Baba hani diyodum ya fırsatını bulunca motor alacagim diye?
Baba: Eee oğlum?
Ç: Bugün aldım!
B: Oğlum o motoru bir hafta içinde ya satacaksın ya da iade edeceksin yoksa oraya gelir o motoru yakarım!

aylar sonra 2. dialog:

B: oğlum napiyosun motor nası gidiyo
Ç: iyiyim baba çok şükür.. Biniyorum motora sen nasilsin?
B: İyiyiz oğlum.. Aman bak ha sogukta çok binme onların böyle termal içlikleri mi ne oluyomuş ondan al da giy.


Babaları kırmadan orta yolunu bulmali:rendeer:
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Ben de benzinli scooter alıyordum.:D Sonra adam babamı arayıp abi kargo yapıyorum deyince babam ciddi olduğumu anladı.Ertesi gün cırt al sana motor.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst