Motora başlamak için fikrimin doğruluğu?

Katılım
13 Eki 2015
Mesajlar
1,106
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/155474-240km-ile-yaptigim-kaza-ilk-motorunu-alacaklar-icin-yaziyorum.html

şunu konuyu okuduktan sonra 600 le başlıcağını hiç sanmıyorum :)
 
Katılım
30 Eki 2015
Mesajlar
27
hepinizin dedikleride doğru 600cc den vazgeçtim fakat sormak istediğim birşey var.naked motorlarda kawasaki z300 modelinde 300cc 40hp iken honda nc700s 700cc 50hp arasında farklılık tam olarak nedir. motor hacmi mi önemli hp gücümü.
 
Katılım
6 Eyl 2015
Mesajlar
1,924
Moto sohbet bölümüne son açılan konulardan 240 la giderken kaza yaptım konusunu okuyun, kararı kendiniz verin

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:15 ----------



bana satmadıydın unutmadım. :jocolor:

Aaa ask olsun gel dedim kac kez ;)))
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
534
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hepinizin dedikleride doğru 600cc den vazgeçtim fakat sormak istediğim birşey var.naked motorlarda kawasaki z300 modelinde 300cc 40hp iken honda nc700s 700cc 50hp arasında farklılık tam olarak nedir. motor hacmi mi önemli hp gücümü.

NC dedin ve şimdi Levent Gocmen gelecek :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Eyl 2015
Mesajlar
956
hepinizin dedikleride doğru 600cc den vazgeçtim fakat sormak istediğim birşey var.naked motorlarda kawasaki z300 modelinde 300cc 40hp iken honda nc700s 700cc 50hp arasında farklılık tam olarak nedir. motor hacmi mi önemli hp gücümü.

Herşey hp demek değildir.Motorun kullanma alanı ile ilgili bir durum.Yüksek cc ancak tork isteyen bir motor bloğu düşük devirde yüksek tork almak üzerine inşa edilmiştir.Fazla devir çevirmez ancak düşük devirde daha iyi ivmelenme alırsın.

Misal enduro motorlar fazla devir çevirmez 3 bin devirdede gazı açsan en yüksek torkunu düşük devirde verdiği için anında yapıştırır seni geriye.Racing motorlar ise gücünü yüksek devirde vermek üzerine kurulmuştur, ve çok fazla devir çevirirler, ancak düşük devirlerde cansızdır büyük bloklara göre.Yüksek devir çeviren motor, gücü 5 6 bin devirden sonra kesintisiz sunar amacı hızdır.

Önemli olan motorun en yüksek hp gücünü kaç devirde verdiği ve en yüksek torkunu hangi devirde verdiğidir.Bu verilerden motorun karakterini sana vereceği performansı değerlendirebilirsin.Torkun fazla olması motorun tüm devirlerde ani güç vermesini sağlar konforu arttırır, beygirin fazla olması ise son hızını.

Tabi basit anlatmaya çalıştım çok ayrıntılı bir konu..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst