- Katılım
- 10 Eyl 2010
- Mesajlar
- 1,243
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar profiliminde dediği gibi asya 200gy-2 var bende. Arka taraf çok yere yakın olduğundan çok çirkin cross a benzemeyen ama enduro olarakta çok çelimsiz duran bi tip sahibi kendisi. Aldığım halden 20.000 kat daha iyi durumda şuan motor ama bu konuya el atmam gerekiyor. Yayım ve şok emicim ayarlanabilir değil baktım kendilerine. Bana motoru ekonomik olarak yükselticek (MAX 100 TL) ama viraj içerisinde şok emici ve yayımın garip tepkiler vermiyeceği ( önü başı ayrı oynuyo diyoruz ona. maşa komple oynuyo gibi arkada) bir çözüm gerekli. Gidip Wp veya showa alamıyacağıma göre bu motora lütfen bana yardımcı olabilceğiniz isteklerim doğrultusunda bi öneride bulunurmusunuz? Teşekkkürler iyi forumlar.