Motor yağı ve Motordaki titreşim sorunu

Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Titreşimin yağ ile alakası yok eğer vites geçişleri sert ise kullandığın yağ işlevini yitirmiş yenisi ile değiştir
Birde 150 cc ve altı motor için motul 7100 yağ koymak gereksiz çünkü 7100 yüksek cc motorlar içindir koyma demiyorum eğer paran çok ise koy
Topu topu motorun aldığı yağ 1 litre yağa o kadar para vermeye gerek yok git castrol al tüm api sj ma falan tüm özellikleri destekliyor eğer motorun yüksek hacimli ise o zaman motora git en pahalısından al çünkü o yağ ile 10.000 km yapıyorsun
Motül kullanırken vites gecişlerinde sıkıntım yoktu hatta vitesler şıkır şıkır ancak titreşim vardı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst