motor yağ değişimi

Katılım
2 Tem 2009
Mesajlar
158
15 tl benim motorun yağı
15 verir çıkarim

senin mevzudaki ilgincime gitti - servisler böle şeler yapmazlar halbuki
helede yağ değişimine işçilik alındığını ilk senden duydum
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
147
walla biz havran'da hüseyin usta'da böyle sorun hiç yaşamıyoruz. yağ fiyatı da işçilik de makul bi şekilde halloluyor.
 
Katılım
31 Tem 2009
Mesajlar
81


arkadaşlar 500 km de yağ değişimi yaptırdım suan motorum 1200 km oldu 125 zn..
yapı değiştirsem mi diye düşünüyorum yağ kapasitesi 1 lt oldugu için her 500 km de değiştirmek bana fayda sağlar mı ?????

bilgi we yorum yapan arkadaşlarıma şimdiden teşekkürler:)
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
1 vida bir huni ile işin biticek yoh be 50 tl ben o fiyata motorun sübablarını değiştiim:)
 
Katılım
2 Tem 2009
Mesajlar
158


arkadaşlar 500 km de yağ değişimi yaptırdım suan motorum 1200 km oldu 125 zn..
yapı değiştirsem mi diye düşünüyorum yağ kapasitesi 1 lt oldugu için her 500 km de değiştirmek bana fayda sağlar mı ?????

bilgi we yorum yapan arkadaşlarıma şimdiden teşekkürler:)


her 500kmde bir değiştirmeye gerek yok eh tabiki motor bu temiz yağı gördükçe şımaracaktır.ama en güzeli 1.000 kmde değiştirmek zira ben böle yapıorum

yağ nede olsa çok önemli bi unsur motor için sana kalmiş genede bi servisine sormanda yarar var.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Az bile demişsin o ahlasık servise:silent:
50,-TL yağ - 50,-TL işçilik...allahsızın biriymiş o.

Anlamadığım diğer bir konuda yağın markası: Yamalube nerden çıkmış bu yağ?
Kullanma kitapçığında verilen değerlere uygun yağ al ve değiştir.
Toplam 25,-Tl yi geçmez sanırım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
15 tl benim motorun yağı
15 verir çıkarim

senin mevzudaki ilgincime gitti - servisler böle şeler yapmazlar halbuki
helede yağ değişimine işçilik alındığını ilk senden duydum
alıyorlar dostum hepsi böyle olmasada,böyle esnaflar var:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:53 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:50 AM ----------

15 tl benim motorun yağı
15 verir çıkarim

senin mevzudaki ilgincime gitti - servisler böle şeler yapmazlar halbuki
helede yağ değişimine işçilik alındığını ilk senden duydum
ben işçilik çok alıyorsun deyince, usta diyorki altındaki motorun kaç para, yani motor pahalıya adamın niyeti bizi kazıklamaktı ama başaramadı:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:54 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:53 AM ----------

Az bile demişsin o ahlasık servise:silent:
50,-TL yağ - 50,-TL işçilik...allahsızın biriymiş o.

Anlamadığım diğer bir konuda yağın markası: Yamalube nerden çıkmış bu yağ?
Kullanma kitapçığında verilen değerlere uygun yağ al ve değiştir.
Toplam 25,-Tl yi geçmez sanırım.
yamahanı ürettiği bir yağ markası, tabi uygun değerde yağ aldım:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Peki Garanti Belgesini nasıl imzalatmayı düşünüyorsun?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
Edremitli10, rahat ol arkadaşım altındaki motor sorun çıkarmayacak sana. Ve çıkarsada her servis yamahanın aleyhine davranmıyor. Yok bişey deyip zıplatıyorlar. Ben de olayın farklı boyutunu yaşadım. 2 lt yağ satıldı. 2.kutudan kalan 0,65 lt yağ kenara kondu. Muhabbeti yapılmadı. Şimdi kafama dank etti. 2.yağ değişimine gidildiğinde yine aynı hesap 2 kutu satılacak. Bu iş böyle. Makinam şu an garanti dışı olsada farketmez. Castrol yağ aldık 2 kutu. 2.kutudan kalan 0,65 lt yağa 1 kutu daha aldımmı iş tamam. 1 kutu yağ 18 TL Düşünün artık. Geçen motorun göstergeler, korna, sinyaller, stoplar parklar bir anda iflas etti. Vaktim yok servise gitmeye, aradım dedim böle böle oldu. Dediki motoru getirmen lazım bakmamız lazım kem küm. Neyse 2 hafta kullandım makinayı, sonra beyazs nikli gökhan abi var. Onda da aynı makina var. Hatta TR de ilk alan o. Dedim abi böle böle. Dediki depoya yakın yerde kutu var. Sigortan yanmıştır 2 adet yedek var. Değiştir. Hemen indim aşağı açtım kutuyu değiştirdim, motordaki göstergeler eski haline döndü. Aradım gökhan abiyi tşk ettim. Yazık değilmi arkadaşım İstanbulda 2 hafta mecbur kalıyosun gidemiyosun servise. Ne olur deseki bi şuna bak ordan da değilse getirmen lazım diye. Diyceğim o ki, garanti maranti takılma, yağını kendin değiştir. Zihniyettir insanı bu yola sokan.:)
 
Katılım
28 Şub 2010
Mesajlar
11
slm yamaha kullanıcıları,ybr 250 için en ideal motor yağı kaç numaradır
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
1,342
dostum ben motul kullaniyorum tavsiye ederim.bencede kendin degistir cok kolay ve eglenceli.ancak filtreyi de degistirmeyi unutma.ancak 15-50 bana biraz kalin gibi geldi.10-40 daha uygun degilmi.gerci motorunun el kitabinda daha uygun bilgiler yazar.ancak ben gecenlerde yamaha servisine gittim adam ne yag kullandigimi sordu 10-40 dedim oda zaten en iyisi bu dedi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst