- Katılım
- 7 Kas 2016
- Mesajlar
- 9,840
- Motosikleti
- Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Çavuş ve yaverlerinden bahsediyorsunuz sanırım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:43 ----------
Abi heyecan seviyorsan tanıdık birine anahtarı ver gezsin sen de uydudan takip edersin haa motor şurda aaa buraya gitmiş diye zevkli olur.
Geçen pazar kardeşimin bir yere gidip gelmesi gerekiyordu, senin kocaman motorla şehir içi uğraşma şimdi benim xmax ile git dedim. Sonra mobil uygulamadan baktım, keyifli oldu.