Motor üzerindeyken yapılan küçük şımarıklıklar

Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Bazen debriyajsız vites değiştirip kendimi şımartıyorum.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
arada yüksek devirde kullanıp fazla benzin yakarak motorumu şımartıyorum :D
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,522
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Doğum günü kutlamak



 
Son düzenleme:
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,840
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250

Live long and prosper!
spock-computer-icons-vulcan-salute-star-trek-clip-art-png-favpng-71KDs9SaHCe7GbAKtKcWiKTQV.jpg
 
Katılım
23 Haz 2021
Mesajlar
424
Motosikleti
S1000XR
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,522
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Arkadaşlar güzel temennileriniz için teşekkür ederim ama latife yaptım. O resim Nisan 2018'e ait ve benim doğum günü değil de motorun doğum günüydü. Eski motosikletim olan Sym Wolf'ü alalı tam 1 sene olmuştu da o 1. seneyi pasta eşliğinde kutlayıp resmi bizim Wolf grubuna makarasına göndermiştim.
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
746
Ufak ufak patinajlarla motorun kıçını sağa sola atardım. Arada sırada.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Arkamda oturan birisi varsa (tercihen kadın) yüksek hız sonrası kesik kesik ve kuvvetli ön fren yaparak heyecan yaratmak. Hatta böyle yaparken eşimden okkalı bir fırça yemişliğim mevcuttur.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,026
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Arkamda oturan birisi varsa (tercihen kadın) yüksek hız sonrası kesik kesik ve kuvvetli ön fren yaparak heyecan yaratmak. Hatta böyle yaparken eşimden okkalı bir fırça yemişliğim mevcuttur.

Benim tercih edeceğim bir heyecan değil, kask kaska çarpar, masraf çıkmasın şimdi :D
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Benim tercih edeceğim bir heyecan değil, kask kaska çarpar, masraf çıkmasın şimdi :D

Kask kaska değil de et ete değiyor ya orası yürek çarpıntısı yapıyor hocam. Sağlam bir ön fren arkayı tamamen öne yapıştırıyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ağu 2019
Mesajlar
10
Bir zamanlar eski zamanlar biz de açık egzozla lise önünde az gürültü çıkarmadık yalan yok :)
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,840
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Boş ve dümdüz otobandayken orta şeritte tapagaz gitmek. :)

Benim scooter zaten en fazla 140km/saat hıza çıkabiliyor.
 
Katılım
11 Kas 2015
Mesajlar
427
Motosikleti
22" Bajaj NS 200 - 25" Pcx DLX
Kask kaska değil de et ete değiyor ya orası yürek çarpıntısı yapıyor hocam. Sağlam bir ön fren arkayı tamamen öne yapıştırıyor.

Panik fren yaptığımda tecrübe etmiştim.. Tavsiye etmiyorum. Evet et ete değiyor ama başka bir şeylerde depoya sıkışıyor.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,840
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Geçen ay motoruma takip cihazı taktırdım. Şimdi günlerce yatan motoruma cep telefonu uygulamasından haritadan bakıp haa otoparkta yerinde duruyor, dursun bakalım diye eyleniyorum. Umarım çalınma olayı başıma gelmez de takip cihazını yalnızca akü seviye takibi olarak kullanmış olurum.
2 hafta yatan motorda aküm 11.9V'a düştü, takip cihazının bataryası hala %95 gibi bir değerdeydi, benim geberik aküye bir yük bindirmemesini sevdim.
Bu ekomonik olarak zor zamanda bunu taktırmam aslında biraz şımarıklık oldu.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Panik fren yaptığımda tecrübe etmiştim.. Tavsiye etmiyorum. Evet et ete değiyor ama başka bir şeylerde depoya sıkışıyor.

Çavuş ve yaverlerinden bahsediyorsunuz sanırım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:43 ----------

Geçen ay motoruma takip cihazı taktırdım. Şimdi günlerce yatan motoruma cep telefonu uygulamasından haritadan bakıp haa otoparkta yerinde duruyor, dursun bakalım diye eyleniyorum. Umarım çalınma olayı başıma gelmez de takip cihazını yalnızca akü seviye takibi olarak kullanmış olurum.
2 hafta yatan motorda aküm 11.9V'a düştü, takip cihazının bataryası hala %95 gibi bir değerdeydi, benim geberik aküye bir yük bindirmemesini sevdim.
Bu ekomonik olarak zor zamanda bunu taktırmam aslında biraz şımarıklık oldu.

Abi heyecan seviyorsan tanıdık birine anahtarı ver gezsin sen de uydudan takip edersin haa motor şurda aaa buraya gitmiş diye zevkli olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst