arada aynaya bakmadan şerit değiştiriyorum dermişim![]()
Doğum günü kutlamak
[url]https://i.hizliresim.com/g6t5upp.JPG[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/elu47si.JPG[/url]
Doğum günü kutlamak
[url]https://i.hizliresim.com/g6t5upp.JPG[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/elu47si.JPG[/url]
Doğum günü kutlamak
[url]https://i.hizliresim.com/g6t5upp.JPG[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/elu47si.JPG[/url]
Doğum günü kutlamak
[url]https://i.hizliresim.com/g6t5upp.JPG[/url]
[url]https://i.hizliresim.com/elu47si.JPG[/url]
Arkamda oturan birisi varsa (tercihen kadın) yüksek hız sonrası kesik kesik ve kuvvetli ön fren yaparak heyecan yaratmak. Hatta böyle yaparken eşimden okkalı bir fırça yemişliğim mevcuttur.
Benim tercih edeceğim bir heyecan değil, kask kaska çarpar, masraf çıkmasın şimdi![]()
Kask kaska değil de et ete değiyor ya orası yürek çarpıntısı yapıyor hocam. Sağlam bir ön fren arkayı tamamen öne yapıştırıyor.
Panik fren yaptığımda tecrübe etmiştim.. Tavsiye etmiyorum. Evet et ete değiyor ama başka bir şeylerde depoya sıkışıyor.
Geçen ay motoruma takip cihazı taktırdım. Şimdi günlerce yatan motoruma cep telefonu uygulamasından haritadan bakıp haa otoparkta yerinde duruyor, dursun bakalım diye eyleniyorum. Umarım çalınma olayı başıma gelmez de takip cihazını yalnızca akü seviye takibi olarak kullanmış olurum.
2 hafta yatan motorda aküm 11.9V'a düştü, takip cihazının bataryası hala %95 gibi bir değerdeydi, benim geberik aküye bir yük bindirmemesini sevdim.
Bu ekomonik olarak zor zamanda bunu taktırmam aslında biraz şımarıklık oldu.