Bol maceralı bir yolculuk olmuş,İstanbul dışında yaşanmış olsaydı çok keyifli olabilirdi.Geçmiş olsun..
Yeşim yenge aynen devam:mrgreen:
İ Remzi nerde ?
- Evden çıkmadan önce hava durumuna mutlaka bakılacak,
- Hava durumuna bakılsa bile "İstanbul'un havasına güvenilmez" sözü unutulmayacak
Sağolun arkadaşlar, o anı en canlı şekilde anlatmaya çalıştım.
Remzi Almanya'dan yağmuru beraberinde getirdi ve Babaeski'deki evinde kuru kuru oturuyor şimdi.:mrgreen:
Allahtan başına bişey gelmedi bu sefer de ucuz kurtuldun :jocolor:
Hasta olursan ::igne::
Bir daha yaparsan da alırım motorunu ona göre ::yanliss: :rendeer:
Yahu Emre bende seni sert bir motorcu sanıyrdum...:cherry:
Ben Türkiye ye gelene kadar kac kere kiloduma kadar ıslanıp kurudum biliyorsun azıcık. :cherry:
Almanyadan yagmuru getirdigim bir gercek..
Oradan buraya kadar takip etti benı bulutlar anasını satayım.r:
Kısmetse zarın yıne ıstanbuldayım...
alısamadım buradakı kılavyelere yaaaa
z ve y ı ve i s ve ş.. hay klavye gibi senın..
Bu olaydan çıkarılacak sonuçlar :
- Evden çıkmadan önce hava durumuna mutlaka bakılacak,
- Hava durumuna bakılsa bile "İstanbul'un havasına güvenilmez" sözü unutulmayacak,
- Anadolu yakasının gözünü seveyim lafı da sürekli hatırlanacak,
- Sele altında yağmurluk, işyerinde yedek giysi bulundurulacak,
- 600F ile enduro yapılmaz diyenlere kapak olunacak,
- En önemlisi, eş sözü dinlenecek.
Kazasız, belasız keyifli sürüşler.:rendeer:
Allahtan başına bişey gelmedi bu sefer de ucuz kurtuldun :jocolor:
Hasta olursan ::igne::
Bir daha yaparsan da alırım motorunu ona göre ::yanliss: :rendeer:
Bu akşam motoru güzelce temizledim, yağsız kalan zinciri de iyice yağladım. Lastik havalarını kontrol edip, İlk fırsatta da gerekli noktalara WD40 uygulamasıyla yağmurun etkilerini sıfıra indirgemiş olacağım.:cat:
Kaskın yanak pedleri de ancak kurudu 2 günde.