Motor Taşıma

Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
Cgl'yi koltuklu Starex ile getirirken.Sadece siperlik kırılmıştı.:)



şahsen starex'in arka koltuğunu söker direkt içine sokarım daha iyi ki benim starexle crossu öyle taşıyorum ama arada cam metal bölme olan modelse yapacak bişey yok

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:20 ----------

önümüzdeki hafta içi izmire gideceğim av için istdan motor götürmek isteyen varsa yardımcı olurum
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şahsen starex'in arka koltuğunu söker direkt içine sokarım daha iyi ki benim starexle crossu öyle taşıyorum ama arada cam metal bölme olan modelse yapacak bişey yok

Araç emanet,minübüs değil,bölmeli,koltuklu panelvan.:)
 

MkD

Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
767
çok saglam baglamak lazım valla
taşırken çizilirse ezilirse yazık daha yol yapmadan
 
Katılım
27 Eyl 2009
Mesajlar
766
Kardeş kafanı niye yordun ki alacağın firmaya hangi adresi verirsen oraya teslim ederler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben olsam atlar gelirdim diyeceğim ama polisler beni sever sürekli durdurup halimi hatırımı sorar ama hiç birlikte çorba içmişliğimiz yoktur :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tren artık yük taşımıyor. Geçen yaz bizim de öyle bir fikrimiz gelmişti 2-3 yıldır almadığını öğrendim.
 
Katılım
19 Eki 2009
Mesajlar
122
bu yaz bi arkadaş ev eşyasını bile taşıdı . bazı hatlar için değişmiş olabilir ancak eskişehire ulaşım en iyi trenle olur bence . hiç olmazsa bi sorun TCDD ye bişey kaybetmezsiniz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
En mantıklısı tren aslında. Ancak bana verilen bilgide yolcu trenlerinde yük taşınmıyor. Eğer yük treni bulunursa daha ucuza mal olacağını düşünüyorum.http://www.tcdd.gov.tr/yuk/yurticibilgi.htm adresinde ayrıntılar mevcut.
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Istanbul Ambarlardan tum turkiye ye gunluk kamyon cikiyor. Eskisehir ambarlara cikan kamyonu bul ve yukle. Zaten rampalari oldugundan indirip bindirirkende zarar gelmez. Diger turlu zorlu is. Ben motorumu istanbuldan antalya ya 150 tl ye getirmistim. Tek cizik bile olmadi.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
en mantıklısı esenlerden yada haremden yüklemek otobüse.kemer gibi kayışlar var ayar aparatlı biz cbr xx gibi kocaman bi motoru bile yükledik sorunusuz.sen gitmeden yanına o kayışalrdan ve battaniye al örtmek için otobüsle getir.otobüsle motosiklet getirmenin ücreti ise bir yolcu parası.
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
trende iyi fikirmiş,otobüsle ben daha önce bu olayları çok yaşadım,istanbuldan 600 f bile getirdik,aynalarını sök,otobüse bindirirken alt grenajlara dikkat et,bide motorun etrafına şu beyaz eşyaların içinden çıkan köpüklerden falan sıkıştır destekle,motoru indirirkende acele etme alt grenajları o heycanla çarpıp kırmayın,pazarlık yap,en ucuz fiyat çeken firmayla getir,yanlız şu SETRA markalı otobüslere hiçbir motor olmaz haberin olsun...
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
Arkadaşım yapacağım şey çok basit,
motora bineceksin ve bulunduğun yerdeki en büyük postahaneye gideceksin,
ve diyeceğin Ben Bu Motoru Kargo İle Yollamak İstiyorum Demek,

Sonrasında 46 LİRA ÖDEYECEKSİN,
İSTERSEN KAPINA GELECEK İSTERSEN VARIŞ YERİNDEN GİDİP ALACAKSIN,

Kaiser Marka 125 cc (ybr tipi) motorun antalyadan gelişi 46 liraya maal olmuş,
dün teslim edildi bizim postaneden.

Tavsiyem Herkese Geçerli,
PTT KARGOYA BAŞVURMADAN KARGO YOLLAMAYIN,
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ptt iyimiş,paket mi yapıyorlarmış motoru:mrgreen:
 
Katılım
20 Nis 2007
Mesajlar
441
motoru sıfır aldıgında plaka cıkarmak ıcın 1 ay suren oluyordu ben sıfır aldım plakayı cıkarmadan polıse yakalandım ceza kesmedıler bıran once plakayı cıkarmamı soyledıler sadece. yolda radara gırmedıgın surece hıcbırsey olmaz koy benzını kaskını korumalarını gıy gıt boylelıkle bırazda km yapmıs olursun
 
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
350
ambar kargo ile getirdim 100 TL ye işi hallettim. herhangi bir sorunda çizik ezik olmadı...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst