Motor Taşıma

Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
350
Arkadaşlar yeni 0 motor alacağım ben eskişehirdeyim ama motoru istanbuldan alacağım bunu nasıl getirebilirim fikir vermesi amacıyla önerirleriniz nedir? yeni olduğu için binip gelme şansım yok plaka olmadığı için... otobüs vs sığıyor mu nasıl yüklemeliyiz yardım pls. bir arkadaşım forumda var dedi ama aradım bulamadım. teşekkürler şimdiden
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Öncelikle sana teşekkür ederim:)
Aynı sorun bendede var..Didimden İstanbula motoru götürmem lazım..Soğuk havalarda scooterla gidilmez o kadar yol ne yapıyım kargo ücreti fazla..
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
Götürecen motoru garaja.. İsmail Ayaz firmasına verecen.
Muavin alt kısıma yerleştirecek.. Sende bi koltuğa oturacaksın..Eskişehire kadar gideckesiniz.. Bu sana ekstra 50-100 tl ye patlar..
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gel alıp gelelim beraber,ehliyet mi yok,markası ne?
 
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
350
hocam plakası olmayacak o yüzden ne yazıkki binerek getiremeyeceğiz... otobüse sığıyor mu? ST Kanuni 250 GTR motor
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yazık onu kargoyla getirmek,geçici plaka ne kadar bilmiyorum,öyle bir imkan yok mu?
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
1,342
arkadasim ben motorumu bulgaristandan belcikaya getirttim.2800 km lik bi yoldu.avrupadan bulgaristana platform ile arac tasiyan bi arkadasim var ona soyledim platformu motor icin olmamasina ragmen bindirip shepasina baglayip motoru sag saglam getirdi sag olsun hemde sadece 200 euro mu aldi.motorum sagmur dolayisiyla biraz kirlenmisti ama ertesi gun hemen temizledim.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
otobüslere ( her modele değil )sığıyor onlarla getirebilirsin. ben iki kere kullandım bu yolu adana- istanbul arasında. ama motoru çok dikkatli yerleştirmen gerekiyor. 2. kez taşıdığımda bir kaç çiziğe mal olmustu bu yöntem.. maliyet açısından istanbul- adana yolcu bileti 50tl idi bende motor için 50 tl verdim
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
Götürecen motoru garaja.. İsmail Ayaz firmasına verecen.
Muavin alt kısıma yerleştirecek.. Sende bi koltuğa oturacaksın..Eskişehire kadar gideckesiniz.. Bu sana ekstra 50-100 tl ye patlar..

Kargo ile de olur ancak motor satıcılarında tahtadan platform var bi tane al..
diğer 2i yol da ismail ayaza rica edecen.. :rendeer:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
bu arada motoru sıfır alacagım demişsin mümkünse motoru kasadan hiç çıkarttırma kasa ile taşı daha sağlam olur
 

MkD

Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
767
kullanıp getirmeye kalksan plaka oldugu gibi rodajı flnda olmuyacakmı ?
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ben 3 Motor tasıdım bu sekilde. Yalova-Rize arasında ( 1250 km )En mantıklı ve ucuz yolu Otobüs Bagajında götürmektir.Üzerine Battaniye tarzı bişey serip; Orta direğe yapıstırmalısınız. Aksi halde oynama yapabiliyor. Direkle bağlantıyı sağladıktan sonra sıkıca bağlayıp; motoru sabitleyin...Çizilme yok; Ezilme yok...**
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
Ben 3 Motor tasıdım bu sekilde. Yalova-Rize arasında ( 1250 km )En mantıklı ve ucuz yolu Otobüs Bagajında götürmektir.Üzerine Battaniye tarzı bişey serip; Orta direğe yapıstırmalısınız. Aksi halde oynama yapabiliyor. Direkle bağlantıyı sağladıktan sonra sıkıca bağlayıp; motoru sabitleyin...Çizilme yok; Ezilme yok...**


Bağlama için ip mi yoksa lastikli ip mi kullanılıyor..
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cgl'yi koltuklu Starex ile getirirken.Sadece siperlik kırılmıştı.:)


 
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
350
hocam kasada olayınıda düşündük ama kasayla 200 kg nasıl taşıyayım bu bir bir digeride kasada motor de monte durumda eskişehirde bayiide yok o yüzden montajı filan yaptıramam kasa olayı çizilme ezilme açısından süper ama taşıma derdi çok külfetli olacak eskişehire indirsem nasıl eve götürcem :) kasayı sırtımıda alamam ki... şaka bir yana sanırım otobüse yükleyip götürcem ama nasıl bağlanacak iyice araştırmak lazım... normal iple olmaz snaırım birde nerelerinden baglamak lazım sanırım onemli olan bu

bu arada motoru sıfır alacagım demişsin mümkünse motoru kasadan hiç çıkarttırma kasa ile taşı daha sağlam olur
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bağlamak için lastikli ip kullanınca da esneme yaabiliyor... B yüzden ben orta kalınlıkta camasır ipi kLLanmıstım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst