Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Ben çok beğendım gerçekten eldekı malzemelerle yapılabılecek en ıyı çalışma olduğuna ınanıyorum Motorda herkesın zıkrettığı gıbı detaya ılerleyen zamanlarda bıraz daha özen göstereceğıne emınım ve ışte o zaman kusursuz bı güzellık olacak emegıne sağlık
İlk sayfadaki ikinci resme bayıldım desem yeri. Bakımsız ve eski duruyo ama hatlar, boyutlar, şase gidon açısı tabiri caizse her yeri aklımdaki guzel chopper tanımına uyuyo. Para bulsam bana satarmı onu acaba su anki sahibi kimse?
Ayrıca konuyu hortlatan arkadasa tesekkurler gormuş olduk boyle bi vaziyet oldugunu...
adem usta sen izmirde olsan yada ben ankarada olsam birlikte ne işler yaparız varyaa.....ellerine sağlık acemi usta için çok güzel işler bunlar...tebik ederim.....daha güzellerini yapabilmek için daha çok vakit ve daha çok el alıştırması gerekir...her hafta sonu bi pazarını dahi versen bir kaç ay snra artık tamamen yaptıklarında kusurlar neredeyse sıfıra düşer...eline emeğine sağlık....kazasız belasız sürmen dileğiyle...
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
canım türkiye'min en büyük sorunu sahip çıkmıyoruz yol göstermiyoruz emeğe saygı duymuyoruz kötü eleştiri yapan arkadaşlar
bu adam garajda techizatla yapmamış bu tasarımı kısıtlı imkanlarıyla olanaksızlıklarla yapmaya çalışmış peki düşüne biliyomusunuz ki
güzel bir garaj da tam ekipmanlar ve imkanlarla neler
yapabilir bu yaratıcı düşünceleri destekleyelim lütfen ..
emeğine, eline sağlık arkadaşım çok güzel olmuş. .