motor tasarım

esp

Katılım
3 May 2008
Mesajlar
195
Ben çok beğendım gerçekten eldekı malzemelerle yapılabılecek en ıyı çalışma olduğuna ınanıyorum :) Motorda herkesın zıkrettığı gıbı detaya ılerleyen zamanlarda bıraz daha özen göstereceğıne emınım ve ışte o zaman kusursuz bı güzellık olacak emegıne sağlık :)
 
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
203
İlk sayfadaki ikinci resme bayıldım desem yeri. Bakımsız ve eski duruyo ama hatlar, boyutlar, şase gidon açısı tabiri caizse her yeri aklımdaki guzel chopper tanımına uyuyo. Para bulsam bana satarmı onu acaba su anki sahibi kimse?

Ayrıca konuyu hortlatan arkadasa tesekkurler gormuş olduk boyle bi vaziyet oldugunu... :)
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
191
adem usta sen izmirde olsan yada ben ankarada olsam birlikte ne işler yaparız varyaa.....ellerine sağlık acemi usta için çok güzel işler bunlar...tebik ederim.....daha güzellerini yapabilmek için daha çok vakit ve daha çok el alıştırması gerekir...her hafta sonu bi pazarını dahi versen bir kaç ay snra artık tamamen yaptıklarında kusurlar neredeyse sıfıra düşer...eline emeğine sağlık....kazasız belasız sürmen dileğiyle...
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
valla emeğine sağlık imaknalar dğrultusunda süper çalışmalar bence
he unutmadan inat etme artık MOTOSİKLET :p:p:p
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
gercekten süper yapılmışlar.topiği hortatıyorum ama acaba bu resimlerin devamını goren , bilen var mı?
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
elektrod kaynağı,
yapan ustasına göre her kaynaktan daha güzlü ve sağlıklı olur,
dediğim gibi usta işini biliyor ise,
en kral kaynaktır elektrod.....

elıne emeıne saglık,
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
çok güzel olmuş emeğine sağlık

takma kafana . bir söz vardır yurdum insanı . çok yapar : ELİNDEN İŞ GELMEZ KENEFE TABANCA SIKAR
 
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
579
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Emegine saglık çalışmaların devamını bekliyoruz
 
Katılım
8 Haz 2008
Mesajlar
481
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
canım türkiye'min en büyük sorunu sahip çıkmıyoruz yol göstermiyoruz emeğe saygı duymuyoruz kötü eleştiri yapan arkadaşlar
bu adam garajda techizatla yapmamış bu tasarımı kısıtlı imkanlarıyla olanaksızlıklarla yapmaya çalışmış peki düşüne biliyomusunuz ki
güzel bir garaj da tam ekipmanlar ve imkanlarla neler
yapabilir bu yaratıcı düşünceleri destekleyelim lütfen ..

emeğine, eline sağlık arkadaşım çok güzel olmuş. .
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Çok güzel ya Jawa resmen chopper olmuş, bu çocuğun eline imkan versen neler yapar neler :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst