- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhabalar.
Epeydir kafama takılan bir olay vardı, geçen de konuyu açmıştım. Kesinleştirmek için video eklemeyi düşündüm. Sesten anlayan arkadaşlar yardımcı olurlarsa sevinirim.
Sıkıntıyı kendim çözebilirsem, karbüratör-subap ayarını youtube'tan falan yapabilirsem eğer kendim yapmak isterim, öğrenmek maksadında.Gerçek bir biker motorsikletini vücudu gibi bilmeli diye düşünüyorum, fakat henüz öğrenme aşamasındayım.
Sorun şu, motorsiklet 15-20dk kullanımdan sonra yoruluyor. Performansında bir değişim yok fakat gaz verirken ben zorlandığını hissediyorum.
Şu sabah rolantide 1-2dk çalıştıktan sonraki sesi :
https://www.youtube.com/watch?v=B5JZZSQyXLA
Şu da 15-20dk lık kullanımdan sonraki hali :
https://www.youtube.com/watch?v=yeWYWmkX48U
Acaba olması gereken bu mu? Rolantiye düşmesi neden 3-4 saniye sürüyor? verdiğimden daha fazla gaz alıyor ayrıca. Sizce sorun ne olabilir?
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:04 ----------
benim konularım neden hiç iplenmiyor anlamıyorum.
İlla trollememiz mi lazım, çevrede r25 ve ybr den başka motorsiklet kullanan yok mu, forum ölüyor mu? Kafamda deli sorular.
Epeydir kafama takılan bir olay vardı, geçen de konuyu açmıştım. Kesinleştirmek için video eklemeyi düşündüm. Sesten anlayan arkadaşlar yardımcı olurlarsa sevinirim.
Sıkıntıyı kendim çözebilirsem, karbüratör-subap ayarını youtube'tan falan yapabilirsem eğer kendim yapmak isterim, öğrenmek maksadında.Gerçek bir biker motorsikletini vücudu gibi bilmeli diye düşünüyorum, fakat henüz öğrenme aşamasındayım.
Sorun şu, motorsiklet 15-20dk kullanımdan sonra yoruluyor. Performansında bir değişim yok fakat gaz verirken ben zorlandığını hissediyorum.
Şu sabah rolantide 1-2dk çalıştıktan sonraki sesi :
https://www.youtube.com/watch?v=B5JZZSQyXLA
Şu da 15-20dk lık kullanımdan sonraki hali :
https://www.youtube.com/watch?v=yeWYWmkX48U
Acaba olması gereken bu mu? Rolantiye düşmesi neden 3-4 saniye sürüyor? verdiğimden daha fazla gaz alıyor ayrıca. Sizce sorun ne olabilir?
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:04 ----------
benim konularım neden hiç iplenmiyor anlamıyorum.
İlla trollememiz mi lazım, çevrede r25 ve ybr den başka motorsiklet kullanan yok mu, forum ölüyor mu? Kafamda deli sorular.