- Katılım
- 5 Mar 2010
- Mesajlar
- 2,035
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar Merhabalar.6 senedir bu forumu takipteyim.Facebook nasılsa burasıda benim için öyle.Konu açmam daha çok okumayı severim.
İsmim Sercan YILMAZ Yaşım 23 Mersinliyim.Konyada bir kamu kuruluşunda çalışıyorum.Ağustosta atandım.
22Bin km Yamaha Crypton-40bin km Cbf 150 tecrübem var.(Arkadaşlarım sayesinde epey süre 600-1000cc motor kullanma fırsatım oldu)
İnanın sırf motor hayaliyle Kpss'ye çalıştım.Bir yandan test çözerken bir yandan Motor test videoları izlerdim.Hala da izliyorum.
Hastanede sıra beklerken test videosu izlediğimi biliyorum.Allaha şükür atandım.Sıra geldi motor almaya.
Motor konusunda çok didikliyorum arkadaşlarımda bıktı.Yeter al artık dediler.Onu mu alsam şunu mu alsam.Çok çabuk karar değiştirebiliyorum.
Büyük motor hevesiyle yazın Cbf 150mi sattım.Sağolsun babam arabayı sardı başıma araba aldırttı.Bütçeyi toparladım şimdi yine almak istiyorum.
Bende Naked'a karşı olan bir ilgi var.O da ilk Gsr600 sürmemle başladı sonra ER6N o gündür bugündür.Hep Naked istedim.
Naked bir motor istiyorum kısacası.Bazı kriterlerim var.
-4 silindir olursa benim için daha iyi olur.Yakıtı mühim değil.Yedek parçası uçuk olmayan.
-2.el piyasası iyi olan sattığım zaman rahat satılan.
-Naked adı üstünde çıplak ama hani selesi,gidonu daha rahat olan uzunyola daha elverişli bir Naked.
Bütçem Max 21.000TL
Baktığım motorlar:XJ6N(RACEBLUE)-FZ8N(2.eli konusunda şüphelerim var)-MT07ABS(RACEBLUE)-NC700-750S(2.eli konusunda şüphelerim var)
Bütün forum sayfaları motor modelleri okudum hatmettim ama bu motorları süren karşılaştırma imkanı olan kişiler muhakkak çıkacaktır.
Biraz uzun yazı oldu k.bakmayın.5 aydır Sahibinden'e bakmaktan bıktım.Motor almak ne zor işmiş.!İşkenceye dönüştü benim için resmen.
Okuduğunuz için Teşekkürler.İyi Forumlar
İsmim Sercan YILMAZ Yaşım 23 Mersinliyim.Konyada bir kamu kuruluşunda çalışıyorum.Ağustosta atandım.
22Bin km Yamaha Crypton-40bin km Cbf 150 tecrübem var.(Arkadaşlarım sayesinde epey süre 600-1000cc motor kullanma fırsatım oldu)
İnanın sırf motor hayaliyle Kpss'ye çalıştım.Bir yandan test çözerken bir yandan Motor test videoları izlerdim.Hala da izliyorum.
Hastanede sıra beklerken test videosu izlediğimi biliyorum.Allaha şükür atandım.Sıra geldi motor almaya.
Motor konusunda çok didikliyorum arkadaşlarımda bıktı.Yeter al artık dediler.Onu mu alsam şunu mu alsam.Çok çabuk karar değiştirebiliyorum.
Büyük motor hevesiyle yazın Cbf 150mi sattım.Sağolsun babam arabayı sardı başıma araba aldırttı.Bütçeyi toparladım şimdi yine almak istiyorum.
Bende Naked'a karşı olan bir ilgi var.O da ilk Gsr600 sürmemle başladı sonra ER6N o gündür bugündür.Hep Naked istedim.
Naked bir motor istiyorum kısacası.Bazı kriterlerim var.
-4 silindir olursa benim için daha iyi olur.Yakıtı mühim değil.Yedek parçası uçuk olmayan.
-2.el piyasası iyi olan sattığım zaman rahat satılan.
-Naked adı üstünde çıplak ama hani selesi,gidonu daha rahat olan uzunyola daha elverişli bir Naked.
Bütçem Max 21.000TL
Baktığım motorlar:XJ6N(RACEBLUE)-FZ8N(2.eli konusunda şüphelerim var)-MT07ABS(RACEBLUE)-NC700-750S(2.eli konusunda şüphelerim var)
Bütün forum sayfaları motor modelleri okudum hatmettim ama bu motorları süren karşılaştırma imkanı olan kişiler muhakkak çıkacaktır.
Biraz uzun yazı oldu k.bakmayın.5 aydır Sahibinden'e bakmaktan bıktım.Motor almak ne zor işmiş.!İşkenceye dönüştü benim için resmen.
Okuduğunuz için Teşekkürler.İyi Forumlar
Son düzenleme: