- Katılım
- 4 Ağu 2016
- Mesajlar
- 3
- Konu Yazar
- #1
Öncelikle selamun aleyküm. :king: 4 bin kilometrede honda ace sahibiyim.Motorum sıcakken rolantideyken birden devir düşüyor ve istop edecek gibi oluyor.4 gün önce honda servisinde genel bakımını yaptırdım.Bakımı yapan usta motora eneos marka bir yağ koyduğunu söyledi.10w40 olduğunu tahmin ediyorum.Aynı sorunu yaşayan kişilerin dediklerine göre havalar sıcak olduğu için motor ısınınca 10w40 da sorun oluyormuş.20w50 koyarak sorunu çözdüklerini söylemişlerdi.Sizcede bu sorun yağ yüzünden olabilirmi?:silent: