- Katılım
- 15 Kas 2012
- Mesajlar
- 387
Motosiklet kullanırken aman dikkat arkadaşlar, sesi fazla açmayın. Ben karşıyım aslında böyle işlere. Sonuçta müzik dinlerken çevresel sesleri duyamıyoruz
. Asla ama asla müzik dinlemem motosiklet kullanırken.
Haklısın Soner.Bu tip aktivitelerde,dinlenen müzik temposu hızımızı ve kararlarımızı belirler.Zamanında,kayak yaptığım bir arkadaşım,atlaması gerektiği halde,Rolling Stones
gitar solosunun bitmesini beklemiş ve ayağını kırmıştı.Kulağında çok sevdiğin bir müzik;sollayacaksın,kontra,kıvırtma bir şey yapacaksın.İllaki beynin bir kısmı o müzikte olacak
yapacağın şeyi;geç,eksik,hatalı yapma riski var.
