Motor kullanırken dinlenilmemesi gereken şarkılar..

Katılım
15 Kas 2012
Mesajlar
387
Motosiklet kullanırken aman dikkat arkadaşlar, sesi fazla açmayın :). Ben karşıyım aslında böyle işlere. Sonuçta müzik dinlerken çevresel sesleri duyamıyoruz ;). Asla ama asla müzik dinlemem motosiklet kullanırken.

Haklısın Soner.Bu tip aktivitelerde,dinlenen müzik temposu hızımızı ve kararlarımızı belirler.Zamanında,kayak yaptığım bir arkadaşım,atlaması gerektiği halde,Rolling Stones
gitar solosunun bitmesini beklemiş ve ayağını kırmıştı.Kulağında çok sevdiğin bir müzik;sollayacaksın,kontra,kıvırtma bir şey yapacaksın.İllaki beynin bir kısmı o müzikte olacak
yapacağın şeyi;geç,eksik,hatalı yapma riski var.
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
Selamlar.

Bu başlığı motorcu dostlarımın hayatlarını kurtarmak amacıyla açtım

1- Imagine Dragons - Radioactive
2- Awolnation - Sail
3- Haggard - Herr Mannelig
4- Skrillex ft Damian Marley - Make It Bun Dem

Ve en önemlisi, 5- Within Templation - Faster (aman diyeyim sakın!)

Oldukçadipnot: Her trafiğe çıktığımda bunları dinlemeden geçmem :p

zevklerimiz kesinlikle ama kesinlikle uyuşmuyor hacı...
ben bu şarkıları dinlesem yolun kenarına çeker yatar uyurum.... hemde mışıl mışıl, rüya bile görürüm laa :queen::queen:


dumtıslı müzkler hoşuma gider... motorda zaten müzik dinlemiyorum da... araba kullanırken beni gaza getiren müziklerden bir kaçı...
1 numara crazy frog daki müzik bir jawa hastası olarak :mrgreen:

Arash - Arash (Club Remix)
Andra - Something New
ATC - Around The World
Sofia Rotaru - Do not go away


Sümer_Ezgü-_Anadolu_dan_Geldik
yurtseven kardeşler- ali babanın çiftliği... (burdaki dumtıslar beni bitiriyor) :queen:
10. Yıl Marşı,
Ankaralı Namık-Karpuz Kestim şarkı girişinten sonuna kadar yardır:mrgreen:
Yurtseven Kardeşler-Sevdalıyım
daha uzar gider... repertuar bayağı kalabalık :) :cat:
 
Katılım
4 Kas 2010
Mesajlar
1,365
5- Within Templation - Faster

Şu her goprolu videoda dinlediğimiz müziğin orjinali buymuş demek:)
 
Katılım
8 Ağu 2013
Mesajlar
631
Sakin Korn (ft. Skrillex and Kill The Noise) - Narcissistic Cannibal dinlemeyin..
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Bir de şunu deneyin fakat dinlemeden önce yanınıza para alın bittiğinde evden çok uzakta olacaksınız :pl:
Maximum hormon - What's up people
[yt]IEgk4jtlvks[/yt]
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ocak 2013
Mesajlar
45
http://www.youtube.com/watch?v=_38WWs13urA bu şarkının ismini bilen var mı acaba??
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
19
arkadaşlar öncelikle motora ve motorsikletliye saygının olmadığı bir toplumda yaşıyoruz. motor kullanırken müzık dinlemek bence güzel birşey değil.doğrudan dış ortamdan gelebilecek sesleri kendinizden soyutlamış olursunuz.helede büyük şehirlerde yaşıyor iseniz.kendi motor sesinizi duymak ve dinlemekte benim için önemli.motorunuz 3 yaş üstü ise bakımlarınıda pek özen gösterilmemiş motordan anlamayan bir kişi tarafından kullanılmış, ikinci el bir motora bilmeyerekte sahip olmuş iseniz ve siz bunun farkında olmayabilirsiniz .bu arada motor sesinide dinlemez kendinizi müziğin ritmine kaptırmışsanız kaza yapmasanız bile cüzdanınızda büyük bir kayıp görmek an meselesi.bilginize
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
256
tanju duru - raylar boyunca
james morrison - The Pieces Don't Fit Anymore
iron maiden - fear of the dark
Ray Charles - I Got A Woman
Gary Moore - Parisienne Walkways
radical noise - bazen
 
Katılım
17 Eki 2013
Mesajlar
266

The Qemists - Lost Weekend Remix ( I Got Your Money )

Bunu yürürken bile dinlemeyin :D
 
Katılım
26 Mar 2014
Mesajlar
93
Motor ruhu zaten bambaşka müzik ruhunu da eklemeye gerek yok...Araba kullanırken benim dinlememem gerekenler de şunlar :)

http://www.youtube.com/watch?v=N_YcD_yESk8

http://www.youtube.com/watch?v=nSzDOKA4Fh0
 
Katılım
28 Ocak 2014
Mesajlar
1,075
Evde, işte, sporda dinleyin. Motor kullanırken dinlemeyin. Gaza gelirsiniz :))

http://www.gunceltrend.com/music/evde-iste-sporda-guncel-10/

Şunu da ekleyebilirim.

https://www.youtube.com/watch?v=hTQN09Yudpo

aman diyim dinlemeyin!
 
Katılım
12 Ağu 2013
Mesajlar
601
tanju duru - raylar boyunca
james morrison - The Pieces Don't Fit Anymore
iron maiden - fear of the dark
Ray Charles - I Got A Woman
Gary Moore - Parisienne Walkways
radical noise - bazen

Parisienne walkways'in solosunda o gitar sesinin uzadığı yerde de bi kapatıcan.....:queen::sunny:
 
Katılım
10 Eyl 2013
Mesajlar
701
Zafer pekin- Sensiz sabah olmuyor .. Ne zaman dinlesem böyle kendimi tır sürüyormus gıbı hissedip ölümüne makaslara gire biliyorum :D


 
Katılım
24 Ocak 2014
Mesajlar
62
Oceans four FT. Adam clay - Beautiful Life. Ne zaman dinlemeye başlasam +250...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst