Konu hakkında birçok görüşler ortaya atılmış. Sulu sistem olarak çok güzel ve ilginç buluş.
Tüm motorcu arkadaşlarımın dikkatine !!!
Bahsedeceğim konu yine ısınma ile ilgili. Fakat bügüne kadar sitelerde bu konuyu gündeme getirene denk gelmedim . Belki Bahsedilmiştir ve ben denk gelmemişimdir.
Eczanelerde cep sobası alarak bilinen; Puding paketi veya hazır çorba paketi büyüklüğünde ortalama 50-60 gram ağırlığında genellikle Alman veya Fransız malı ısıtıcılar vardır. Ben bunu genellikle karlı havalarda ava çıktığım zaman 5-6 poşet yanıma alır ihtiyaç duyduğum zaman vücüdüma temas edecek şekilde pantolonumun cebine veya gömlekle atletim arasına koyarak kullanırım. Kullanması çok kolay. Hava almayan paketin dış naylonunu açtıktan sonra ikinci bir bez torbanın içinde şeffaf pirinç tanecikleri gibi kimyasal, hava ile temas ettiği andan itibaren ortalama 25-30 derece kadar ve yaklaşık 2 saat süresince isi veren bir paket.(İkinci poşet açılmıyor hava geçiren özelliğe sahip ve içindeki maddenin dağılmaması için koruyucu) Son iki senedir hiç satın almadım. Fakat tahminim şu an 3-3,5 YTL kadar olmalı. Şu an markası aklımda değil 15 gün sonra bana Almanya'dan tekrar gelecek o zaman istiyen arkadaşlarımıza daha detaylı bilgi verebilirim.
Koruyucu naylonu açılan her poşet 1 defalık kullanım içindir.