Motor Kazası

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun kardeş..
 
Katılım
17 Eki 2004
Mesajlar
542
Arkadaşlar buqün ilk motosiklet kazamı yaptım.Sabah işe giderken öndeki aracın ani frenine aynı serilik ile cevap veremedim ve kaldırım la refüjün arasında sıkşıp motordan refüje fırladım.
Ve full korumanın önemini birkez daha anladım.Inanın böle kötü bi olaydan sonra sıfır yada az hasarla yerden kalkmanız süper bişi.
Lütfen korumasız yola çıkmayın
sayqılar.

Arkadasim gecmis olsun.Sana Zongshen'le ilgili bir önerim olacak.Muhtemelen orjinal lastiklerini kullanıyorsundur.Orjinal lastikleri inanılmaz derecede kötü yol tutuşuna sahipler, mümkünse bu lastikleri kullanım tarzına bağlı olan lastik tipiyle degistirmen inanilmaz derecede yararlı olur.Eğer lastik seçimi konusunda karasız kalirsan, bana bildir, yardimci olurum.
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun kardeşim.
Arkadaşlar ; yağmurlu havalarda her zaman gösterdiğimiz dikkatin iki katını gösterelim.
Malum yağış mevsimindeyiz.
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
442
dostum gecmis olsun bende bi kere viraji alamadim bamgum tantun yerdeyim allahtan koruma vardi hasarsiz kalktim.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok geçmiş olsun, benim de takip mesafe sorunum var biran önce haletmem lazım...
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
371
Yazın kuru havada yoğun motosiklet kullanımından sonra sonbahar ve kış aylarında asfalt ne yazıkki aynı tepkiyi vermiyor.Sabah nemi bile bizi düşürmeye yetebiliyor. Bu arada ben de cumartesi günü afilli bir kaza yaptım. neyse ki birşey olmadı neyse sevgiler

çanakkale mt Tolga
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
361
Arkadaşlar bu arabaların geri geri gitme olayı cidden çok sakat..her zaman bu ihtimali göz önünde bulundurun..araç sürücüleri bizi göremiyor..zaten trafike motosiklet diye bir aracın olduğunu akıllarına getirmiyolar...hiç bir zaman araçlara çok yaklaşmamalıyız..dururkende giderkende...yolunuz açık olsun...kazası olanlara geçmiş olsun..
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Arkadasim gecmis olsun.Sana Zongshen'le ilgili bir önerim olacak.Muhtemelen orjinal lastiklerini kullanıyorsundur.Orjinal lastikleri inanılmaz derecede kötü yol tutuşuna sahipler, mümkünse bu lastikleri kullanım tarzına bağlı olan lastik tipiyle degistirmen inanilmaz derecede yararlı olur.Eğer lastik seçimi konusunda karasız kalirsan, bana bildir, yardimci olurum.

ya aklımda değiştiricemde sağlam bir dişli lastiğe 160 € diorlar .. biraz pahalı gelio 2si 320€ yapıo bütçemi ayarlamam lazım önce..

Arkadaşlar hepiniz çok sağolun Allah kaza bela vermesin bize..
 
Katılım
20 May 2006
Mesajlar
73
Her ikinize de çok geçmiş olsun.Full koruma ile sürüşe devam.

Güvenli ve keyifli sürüşler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst