Arkadaşlar buqün ilk motosiklet kazamı yaptım.Sabah işe giderken öndeki aracın ani frenine aynı serilik ile cevap veremedim ve kaldırım la refüjün arasında sıkşıp motordan refüje fırladım.
Ve full korumanın önemini birkez daha anladım.Inanın böle kötü bi olaydan sonra sıfır yada az hasarla yerden kalkmanız süper bişi.
Lütfen korumasız yola çıkmayın
sayqılar.
Arkadasim gecmis olsun.Sana Zongshen'le ilgili bir önerim olacak.Muhtemelen orjinal lastiklerini kullanıyorsundur.Orjinal lastikleri inanılmaz derecede kötü yol tutuşuna sahipler, mümkünse bu lastikleri kullanım tarzına bağlı olan lastik tipiyle degistirmen inanilmaz derecede yararlı olur.Eğer lastik seçimi konusunda karasız kalirsan, bana bildir, yardimci olurum.