Motor için illaki 10bintlmi vermek gerekli

Katılım
8 Ocak 2011
Mesajlar
46
arkadaşlar şimdiki motorum sym fiddle 125cc.ilk motorum.vitesli motorlara gönlüm kaymaya başladı çoktan.ama alacak motor bulamıyorum desem yeridir.bu motorumu satıp 6-7 bin tlye kadar bi motor motor almak istiyorum.tarz olarak naked/enduro-cross tarzı bişeyler bakıyorum.ama bu fiyat aralığında şöyle keyifle uzun yola gidebileceğim şehir içindede binebileceğim bi motor bulamıyorum.250 lik tam benim sınıfım diyorum.100-120 arası rahat yol alır, yakıt sarfiyatı fazla olmaz, şehir içindede binilir.ama ondada tek mantıklı seçenek hyosung gt250comet gibi duruyo.
zaten enduro daha doğrusu funduro yada enduro-cross motorlarda 6-7bin tl lik motor yok gibi bişey.varsada çok eski modellerde.sorunsuz bi makine için 10bintlyi gözden çıkarmak gerekiyor.Bu fiyata tek alıncak motor 04-05 KLR 650 gibi.
yani diyeceğim 6-7bin motor için hiç güzel bi aralık değil:)3-4 bintlye scooter alındıktan sonra 10-12bin tlye çıkılıp birsürü model arasından seçim yapılmalı sanırım.Xt side var fazer ıda var.er6 sıda var..

keşke cruiser/chopper seven biri olsaydım.6-7bin tlye güzel cruiserlar var.
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
Yapmış olduğun model seçiminden başka mantıklı fazla seçenek yok zaten .Hayırlısı olsun
 
Katılım
22 Tem 2009
Mesajlar
195
aynı ikileme ben de çok düştüm dediğin gibi 6 7 bin aralığında kalınca güzel motor bulamıosun 250lilik motorlar da kesmez oluyo.10bini gözden çıkarmak gerek hatta biraz da modeli yüksek olsun istersen 13 14 binlere kadar çıkmak gerekiyor. Bütçeni iyi ayarlayıp seni tatmin edicek motoru bulman gerekiyor.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Bunun sebebi üreticilerin orta segmentte motor üretmemeleri ve biz de bu yüzden ikinci elde secenek yoksunu kalıyoruz.

Scooterden sonra motora devam deyip bu işi ciddiye alıyorsanız büyçeyi motora minimun 10.000 ayırmak gerekli.

yüksek gidonlu rahat sürüşlü oldugu için naked demişşiniz ama 8 beygirlik fiddle dan sonra CBR250 nin 27 beygiri size yeterli keyfi verip 1 sezon mutlu eder aslında ve isteyince piyasası hareketli olduğundan bir üste geçmek problem olmaz.

Tam size göre 250 lik olmadığından bütçe varsa atlayın bu segmenti zaten 1 sezon geömeden başka motorları hayal ederken bulursunuz kendinizi
 
Katılım
7 Ara 2011
Mesajlar
99
FALCON 400 araştırmanızı tavsiye ederim.. belki ihtiyacı karşılayabilir.. :wiinkk:


48051E7451EC435BA2D0285ACF65B4EC.jpg



moto-honda-nx-4-falcon-400-19535
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
bende bu dertden muzdaribim.şöyle 250 veye 300 cc enduro üretilmiyor.mecburen 600 ve üstü modellere kaymak durumunda kalınıyor.ama temiz f650 veya transalp önerebilirim.
 
Katılım
20 Ocak 2010
Mesajlar
888
al bak benim f650'yi vereyim sana.
uzun yola da gelir, şehir içine de gelir.
az yakar.. mis daha ne...
 
Katılım
8 Ocak 2011
Mesajlar
46
Bunun sebebi üreticilerin orta segmentte motor üretmemeleri ve biz de bu yüzden ikinci elde secenek yoksunu kalıyoruz.

Scooterden sonra motora devam deyip bu işi ciddiye alıyorsanız büyçeyi motora minimun 10.000 ayırmak gerekli.

yüksek gidonlu rahat sürüşlü oldugu için naked demişşiniz ama 8 beygirlik fiddle dan sonra CBR250 nin 27 beygiri size yeterli keyfi verip 1 sezon mutlu eder aslında ve isteyince piyasası hareketli olduğundan bir üste geçmek problem olmaz.

Tam size göre 250 lik olmadığından bütçe varsa atlayın bu segmenti zaten 1 sezon geömeden başka motorları hayal ederken bulursunuz kendinizi

racinglerin oturuş pozisyonundan dolayı ninja ve cbr ı eliyorum.ama forumda geçen gün bi konu vardı.cbr 250 ile trabzona kadar gitmiş falan.uzun yolda yapılmıyo değil.


falcon yurtdışında baya rağbet gören bi motosiklet ama türkiyede ne yollarda görebiliyorum, 2. el piyasasıda yavaş.


al bak benim f650'yi vereyim sana.
uzun yola da gelir, şehir içine de gelir.
az yakar.. mis daha ne...

model yılı kaç?
 
Katılım
6 Ara 2011
Mesajlar
28
7 Bin TL Civarına bir Cross/Enduro bulamıyormusun?

Yamaha XT 600e,

Araştır gerekirse bin, test et.. Hastası olacaksın :)

Yalnız, 600CC'liktir.. 4,5 Lt / 100km yakıtlıdır..
 
Katılım
20 Ocak 2010
Mesajlar
888
model yılı kaç?

1998
Herhangi br problemi bulunmamaktadır.
Ufak bir iki şeyi var, karbüratör boğazında ufak bir sorun var bugün yarın halledicem,
arka amorisör patlak, yenisi elimde, vakit bulursam takıcam.

Belirttiğin aralıkta bir makina, uzun yol makinası.
Hatta üzerine yeni kıyafetler almak için fazla fazla bile paran kalır.

Ben geyik yaptıydım,
ha motor satılık o ayrı.
cidden merak edersen, özelden konuşuruz. Burayı işgal etmeden.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Size büyük gelebilir belki, 3-4 yaşında 650 cc ve 79 HP'lik süper bir alternatif var. Hyosung GT650 Comet, 7-8 bin liraya bulunabiliyor. Muadili motosikletler 11-12'den açıyor kapıyı.
 
Katılım
28 Mar 2011
Mesajlar
216
Cross - enduro tarzi bisey dunursen benim ilanada bi goz at istersen sahibinden de ilan nosu: 65544978 :) reklami da yaptik hadi hayirlisi. :)
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Size büyük gelebilir belki, 3-4 yaşında 650 cc ve 79 HP'lik süper bir alternatif var. Hyosung GT650 Comet, 7-8 bin liraya bulunabiliyor. Muadili motosikletler 11-12'den açıyor kapıyı.

Ne karıştırıyon len adamın kafasını! Benim sınıfım 250 demiş. Senin gibiler yüzünden millet gazcı oluyor! Adam cruiser alcam diyerek mondialle yanımıza geliyor, sonra gidip 650 naked alıyor. Defol ulen forumdan ! Bannn!!! :cherry:
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Yav konuya bakanlara fikir olsun diye şeyittim. :mrgreen: Olum cruiser tayfasına gelip scootercı olmadım ya... Hem benim motorun sesi cruisera da yakın ne diyon! :p
 
Katılım
26 Şub 2010
Mesajlar
1,071
Yav konuya bakanlara fikir olsun diye şeyittim. :mrgreen: Olum cruiser tayfasına gelip scootercı olmadım ya... Hem benim motorun sesi cruisera da yakın ne diyon! :p

Evet geçen Garajda egzozu söküp bi tur attığında anlamıştık o ses hadisesini :) Apaçi .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst