- Katılım
- 15 Eyl 2005
- Mesajlar
- 2,381
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
genelde yaz diye düşünen çok galiba
ama ben yazın alınan motora acıyorum
o sıcakta açılmamış motor canı çıkıyor
bendeki bisanı yazın almıştım içim yandı binerken
malum iki kişide geziyoruz yeri geliyor..
bana göre en iyi vakti şubattır tabi donmassan
ama ben yazın alınan motora acıyorum
o sıcakta açılmamış motor canı çıkıyor
bendeki bisanı yazın almıştım içim yandı binerken
malum iki kişide geziyoruz yeri geliyor..
bana göre en iyi vakti şubattır tabi donmassan