Motor Hangi Ay Alinmali

Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
genelde yaz diye düşünen çok galiba
ama ben yazın alınan motora acıyorum
o sıcakta açılmamış motor canı çıkıyor
bendeki bisanı yazın almıştım içim yandı binerken
malum iki kişide geziyoruz yeri geliyor..
bana göre en iyi vakti şubattır tabi donmassan
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
şimdi alınmalı tam zamanı tam olmuştur şimdi. ne çok ham ne çok olgun olcak tam zamanı:p
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
bence de en iyi ay şubattır.
hatta 29 şubatta alınarak 4 senede bir motor yenilenmelidir:mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lesp iğrençsin
lam demek istemediğimi anlatamadım geçin dalganızı:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst