- Katılım
- 27 Haz 2008
- Mesajlar
- 11
- Konu Yazar
- #1
merhabalar öncelikle herkese iyi forumlar ve iyi günler diliyorum ben scooter alıcam 2. el yaşım 17 motordan pek fazla anlayan biri değilim 650-700 arası bi scooter(125cc) almayı düşünüorum beni 1.5 2 sene götürsün yeter sizce hangi marka almalıyım mondial alıcam ama beni biraz düşünüdürüyor size dediğim parada az gelmiş olabilir bunun için sizin bilgilerinizlerden faydalanıyım dedim sizce ne yapmalıyım lütfen yardım edermisiniz çevremde motorla ugraşan çok insan var ama kimseye güvenemiorum size danışmanın doğru olacağını düşündüm yardımlarınızı bekliorum şimdiden herkese teşekkür ederim iyi günler..
r::silent::silent: