Motor Hakkında Yardım lütfen

Katılım
27 Haz 2008
Mesajlar
11
merhabalar öncelikle herkese iyi forumlar ve iyi günler diliyorum ben scooter alıcam 2. el yaşım 17 motordan pek fazla anlayan biri değilim 650-700 arası bi scooter(125cc) almayı düşünüorum beni 1.5 2 sene götürsün yeter sizce hangi marka almalıyım mondial alıcam ama beni biraz düşünüdürüyor size dediğim parada az gelmiş olabilir bunun için sizin bilgilerinizlerden faydalanıyım dedim sizce ne yapmalıyım lütfen yardım edermisiniz çevremde motorla ugraşan çok insan var ama kimseye güvenemiorum size danışmanın doğru olacağını düşündüm yardımlarınızı bekliorum şimdiden herkese teşekkür ederim iyi günler..:pr::silent::silent:
 
Katılım
15 May 2008
Mesajlar
90
merhabalar öncelikle herkese iyi forumlar ve iyi günler diliyorum ben scooter alıcam 2. el yaşım 17 motordan pek fazla anlayan biri değilim 650-700 arası bi scooter(125cc) almayı düşünüorum beni 1.5 2 sene götürsün yeter sizce hangi marka almalıyım mondial alıcam ama beni biraz düşünüdürüyor size dediğim parada az gelmiş olabilir bunun için sizin bilgilerinizlerden faydalanıyım dedim sizce ne yapmalıyım lütfen yardım edermisiniz çevremde motorla ugraşan çok insan var ama kimseye güvenemiorum size danışmanın doğru olacağını düşündüm yardımlarınızı bekliorum şimdiden herkese teşekkür ederim iyi günler..:pr::silent::silent:

arkadaşım eğer bana kalırsa cup al derim scooterla göt kayma yaşarsın buda sana masraf çıkarır.cup hem otomatik debrajlı hemde fitesli ilerisi için ii olur bence.fiyatlarıda dediğin şekilde.scooter yerine cup al derim.hem ilerde fitesli geçerken fazla zorlanmazsın.aynı scooter gibi sadece fitesleri kendin atıyorsun.lastikleri büyük buda bir avantaj.bi düşün istersen.
 
Katılım
27 Haz 2008
Mesajlar
11
yardımın için teşekkür ederim ilk olarak ama scooter istiyorum bu fiyata bulamazmıyım bana fazla sorun çıakrtmayacak
 
Katılım
15 May 2008
Mesajlar
90
yardımın için teşekkür ederim ilk olarak ama scooter istiyorum bu fiyata bulamazmıyım bana fazla sorun çıakrtmayacak

abisi bulursun scooter ama en ufak bi düşmede vs çok masraf açar.genelde uzun yolda şişme yapar vs.ben gönül rahatlığıyla doya doya bin diye cup u tavsiye ettim.yok illada scooter istiyorum diyosan bence suzuki an 125cc al.ortalama 1300.1500 arası ama en azından japon.inan bana ucuza kaçarsan masraflarla iki katına bulabilir.
 
Katılım
27 Haz 2008
Mesajlar
11
abi ben mahalle arası öle uzun yola çıkmam bursa hürriyette oturuyorum en fazla ayda 2 kere mudanyaya giderim akşam 7 den işten çıkıyorum en fazla günde gezeceğim 2 saat mondial işimi görürmü
 
Katılım
15 May 2008
Mesajlar
90
abi ben mahalle arası öle uzun yola çıkmam bursa hürriyette oturuyorum en fazla ayda 2 kere mudanyaya giderim akşam 7 den işten çıkıyorum en fazla günde gezeceğim 2 saat mondial işimi görürmü

işini görür abisi.istersen motor konusunda yardımcı olurum.halaoğlunun dükkanı var git veya gidelim bak beğen.en azından ne aldığını bilirsin.
538 208 39 04 düşünürsen ara beni.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst