Motor Hacmi Kaçla Kaç Arasında Olanlara Ehliyet Plaka Vergi Gerekmiyor?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
61
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
s.a arkadaşlar bazı motorlarda motor hacmi düşük olduğu için ehliyet plaka vergi gerekmiyomuş doğrumu
 
Katılım
27 Şub 2010
Mesajlar
247
benim bildiğim 100cc altında sadece vergi yok geriye kalan herşey bütün evraklar gerekli
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
2,546
paloco yedin bitirdin bizi elektirklimi benzinlimi mobiletmi ne kadar yakarda ne kadar kaçarda alda kurtulalaım daha :)
 
Katılım
24 Mar 2010
Mesajlar
307
2 tekerli araçlarda

0 cc ile 0 cc arası 11 yaşından büyük olmak.

0 cc ile 50 cc arasına ve elektrikli bisikletlere a1 ehliyeti gerekiyor

50 cc den büyükler için a2

0-100 cc arası vergi yok.

olay bu kadar basit millet ne kadar karıştırıyor bu kadar basit bir meseleyi yok b ehliyetin varsa vergisiz sürebilirsin yok b varsa 50 cc sürebilirsin vs vs
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
2 tekerli araçlarda

0 cc ile 0 cc arası 11 yaşından büyük olmak.

0 cc ile 50 cc arasına ve elektrikli bisikletlere a1 ehliyeti gerekiyor

50 cc den büyükler için a2

0-100 cc arası vergi yok.

olay bu kadar basit millet ne kadar karıştırıyor bu kadar basit bir meseleyi yok b ehliyetin varsa vergisiz sürebilirsin yok b varsa 50 cc sürebilirsin vs vs

aynen hepsi gayet doğru motorla b ehliyetin şuan bi alakası yok yeni yasalarda ne olur bilmem
ayrıca atvyide a2 sürer.atvdede kask takma zorunluluğu vardır
arkadaşında dediği gibi 100 cc den küçük hacimli motorların vergisi yoktur
bide vergiyle alakası yok ama 250 ccnin üzerindeki motorlara devlet öylebi ötv geçirirki kol gibi fiyatı 3-4 bin şişer hatta baya pahalıysa abow
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst