- Katılım
- 24 Şub 2008
- Mesajlar
- 1,958
- Konu Yazar
- #21
Erol Abimin DEdiğini dinle... Bu işe yıllarını vermiş biridir.. dinle ve olay neticelendir![]()
Bence olay erol abinin dediği gibi kablo açıkta kaldı aküyü boşaltıyor
Erol Abimin DEdiğini dinle... Bu işe yıllarını vermiş biridir.. dinle ve olay neticelendir![]()
böyle durumlarda yapman gereken şey 3 kere extramaaa... axtremaaa.. extremaaaaa diye bagıracaksın sonra extrema gelecek ve sorununu çözecek![]()
Ustam burdayken bana laf düşmez cadı
Bak söylemiş düşüncelerini![]()
yormıyalım ustayı dedim ama sen yoksun ki piyasada
sende alışkanlık oldu bak bu işten kaytarma :queen:
Bu aralar canım sıkkın gilerayı topladım şimdi başka bir makina toplamak istiyorum heran gilerayı verebilirim![]()
hayırdır ne olduale:
dur ben bulıyım bi hurda sana ugraş dur can sıkıntın geçer![]()
kendine ucuza motor yaptırmaya çalışıoehueh :queen:
dur bi yahu çaktırma :queen::queen::queen:
extrema nerde kalmıştık
ilkayy şiiii :wiinkk:
hayırdır ne olduale:
dur ben bulıyım bi hurda sana ugraş dur can sıkıntın geçer![]()
Tamam bul bakalım mumkunse 2 zamanlı olsun yoksa sarmıyo![]()