mOtor Aşkına Herkeze Merhaba (:

Katılım
17 Mar 2015
Mesajlar
0
motosiklet.net ailesine katılmak ayrı bir güzellik bende herkez gibi bir motor sevdalısı olarak burdayım.
Adım Yusuf istanbulda yaşıyorum 24 yaşındayım Ambalaj sekteründe makine teknikeri olarak çalışıyorum
şu aralarda kendime 600'lük SS motor bakıyorum hayırlısı inşallah :)
 
Katılım
17 Mar 2015
Mesajlar
0
herkeze teşekkür ederim.. aklımda olan 600 SS motorvardı ama çok araştırdım ve bunun altından kalkamicamı düşündüm bugün sahibinden biraz motorlara bakim dedim Ninja 250R ve honda CBR 250 R arasında kararsız kaldım .. ama Ninja 250R dan yana gönlüm bugun hatta bitanesine bakmaya gidicem ..bakalım nolucak :)
 
Katılım
31 Eki 2014
Mesajlar
27
Hoş geldiniz, keyifli forumlar öğrenilecek çok şey var. Motorunuzda şimdiden hayırlı olsun bütçe varsa hepsi hallolur elbet gönlünüze yatanı bulursunuz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst