motor almayı düşünüyorum siz olsanız hangisini alırdınız

Katılım
8 Eki 2007
Mesajlar
3
Ben apache aldım çok memnunum.Yok YBR miş yok CBF miş anlamam.Bizim köyde hepsinden var.Hepsine hodri meydan diyorum.Apachenin sesi bile bir başka.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst