motor almayı düşünüyorum siz olsanız hangisini alırdınız

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bugün birazcık sohbet etme imkanı bulduğum , yürekçe'nin de tanıdığı kurt bir motosikletçi apache'yi baya bir övdü. iyi değerlendir acele etme derim.
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
405
Son düzenleme:
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
272
yürekçe' Alıntı:
apache 3050 ytl
cbf 150 3600

ikinci el cbf 150 2600-3000 arası ... hem satarken daha çabuk satarsın, hem de kaybun tvs ye göre daha az olur. servis ve yedek parçayı da düşünmelisin.

bu konuya yazılabilecek en iyi cevap

üstüne bişiy diyemiyeceğim :cat:
 
Katılım
8 Ara 2007
Mesajlar
342
Tabiki TVS Apache alırdım...

Yanlış hatırlamıyorsam TATA markasının alt ürünü. Hint malı sağlam bir makina. Kuryelerinde tavsiyesi bu yönde.
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
çin çan çon işi düşünüyorsan we bizim qibi ilk motoru olup, qüsel otomatik wites we fun kulübü ile qezilere qitmek istiyorsan...

JINLUN 125 ( 999-YTL. )
HOAJIN
ASYA MOTOR 125T
MONDIAL 125 ZN...
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
56
inş. abi dünya markası YAMAHA'yı almayı can-ı gönülden istiyorum. :)

*herşey görünüm değildir.. :farao:
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
56
tvs'nin hem görünümü güzel hem 150'lik. beğenmiyor değilim ama Yamaha YBR hem 2 kişi binmek için daha ideal binek bir araç hemde dünya markası. tvs kalitesini kanıtlarsa tabi ki oda tercih sebebi olabilirdi. sonuçta yamaha firması kar payı vermiyor bana sağlamlık ve kullanılabilirlik verdiğinden herkes tarafından bilindiğinden :wiinkk:
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
405
tvs'nin hem görünümü güzel hem 150'lik. beğenmiyor değilim ama Yamaha YBR hem 2 kişi binmek için daha ideal binek bir araç hemde dünya markası. tvs kalitesini kanıtlarsa tabi ki oda tercih sebebi olabilirdi. sonuçta yamaha firması kar payı vermiyor bana sağlamlık ve kullanılabilirlik verdiğinden herkes tarafından bilindiğinden :wiinkk:

TVS nin daha kendini kanıtlayacağı neyi kaldı ki kardeşim:) sağlamlık diyorsan kullanılan malzemeden anlaşılır ki tvs malzemesinden yana da kendini kanıtladı..Kullanılabilirlik de sorunlu değil..Herkesin bilmesini de istiyorsan önce sen bileceksin sonra bilinmesi için çabalayacaksın..Olay bundan ibaret:cat:
 
Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
388
ben olsam çinle falan ugrasmazdım..benımde ilk motorum çindi..şimdi japon makınalara biniyoz..harbi herseyi farkediyo...bi zaman sonra ne demek ıstediğimi anlarsın...örneğin soyle...normal bi japon motorun hava fitresi 20-30 lira benım motorun hava fitresi 45 liraydı ve 3 4 ay sonra yine sorun cıkarmaya baslıyodu...illaa küçük motor alcam dersen al YBR125 yada honda 150 ne titreşim var ne benzin derdi...oyle zırt pırt parca sorununda olmaz..olsada çin motorlarına yakın zaten fiyatları...bi çin motoruna ortalama 2000 lira vercen...ayda 200 ödiycegıne 220 öde japon al
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
381
kardes al hyo gt 250 r rodaj km sınde motorlar var fıatlarıda ucuz cayır cayır bınersın yazın ama dıkkat et nazara gelme :pcunku butun gozler ustunde oluyo:queen:

:queen::queen::rendeer:gt 250r ın goruntusu performansı vs.ozellıklerı bı 250 cc motora gore super goruntu bıtırıyo zaten ısı :queen:bıde ses olsa egzost da tam super olur ama hepsı bı arada olmuyo ıste
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
4
tamam arkadaşlar apache alırız

her keze teşekkür ederim yardımcı olduğunuz için
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
405
doğru seçim kardeşim:rendeer:...herşeyine kefilim motorun:p

bir apacheci olarak motorumla gurur duyuyorum:bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst