motor almak ne zormuş yau:S

Katılım
6 Şub 2009
Mesajlar
220
istersen dinleme.sencer abi kskıma korumalı eldivenle vuruyo beynim oynuyo sonra:cherry:
bide virajlara sert girme,gazı devamlı elimde tutma,zaman zaman tehlikeli makas, trafiğe kapalı alanda da olsa teker-stopie...onlarda haklı
bi hyo alayım diyorum.
seneye de bi 4silinidir.
en mantıklısı bu heralde:silent:

sende benim kafasın ya:queen:bi ara ben söyle eski kawasaki suzuki nihetlendım arkdasla 4 5 mılyara alıp tek teker viraj stopie çalısmak için sonradan vazgeçtim.bnce bi tane race hyo al 1 yıl daha kullan nerde ne yapcagını virajda nasıl yatım nasıl gaz açacagını nede nasıl fren yapacagını ögrenırsın öbür yazada güzel bi tane 600 race alüşşbeeee:queen:.ama su kötü kardeşim hyoya verecegın paraya ondan iyi motorlar var bence ucuz yüksek model bulmaya çalıs ben simdi sahibinden.com a bakıyorum adanada var özeldenn msn'mi msj atıyorum bu konusdada konusabılırız aynı seyler benım basımdan geçti.dedgim gibi yine en son kararı sen vereceksın...
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
arkadaşlar merhabalar...
bende bu aralar çift teker tek çeker almayı planlıyorum ama aklımda hala tam oturtamadığım noktalar var. daha onceden pek bir motor tecrübem yok ama ufak tefek makinalarla oynamıştım... başlangıç için çok yüksek hacim ve beygir düşünmüyorum ama bika makine de aklımdan çıkmıyor...:pr: bii hyosung gt650 biri honda cbr 600 f yada rr... hondaya girersem, 2**6-2007 model bişeyler olur diye düşünüyorum ama hyosung da sıfır bir makinede fena olmaz gibi geliyor... sizlerin fikirleri nelerdir, paylaşırsanız sevinirim...:cat:

anlamadığım 600 cc makineye ufak hacimmi diyosun sen şim di 1 ci vitesete 100.son hız 280 300...bende bunu anlamadımmm...
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
hüseyinim iyi düşün aceleye getirme, sonra satma derdine düşme.eski mal alma, kötü malzeme mal hiç alma.
4 büyükten şaşma:
SUZUKİ-KAWASAKİ-YAMAHA-HONDA
O PARAYA ALABİLECEĞİN EN İYİYİ AL
ararsan ve aceleye getirmezsen bulursun
2006 er5, 2004 gs500 alabilirsin o paraya hatta elinde para kalır bence
5000-6500 aralığına bu makinalardan alırsın.madem racing yapma derdindesin, birde ön cam taktınmı racingten farkın kalmaz üzerine yatıp keyfine göre basarsın:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst