- Katılım
- 13 Şub 2008
- Mesajlar
- 2,838
- Konu Yazar
- #1
yaw arkadaşlar.en son size patlıcam.dayanamıyorum artık.
yaklaşık 2 ay evvel cebimde sağlam para vardı.
4silindir alacaktım.tarzım ss.
abilerimin çoğu erken arada bi makina daha kullan dediler.
bende tamam dedim.
sonra vaz geçtim değiştirmekten.
sonra geçen perşembe çook uygun bi 2004 gs 500 düştü.
dedim ben bunu alırım.ama param geçen zamanlardaki kadar fazla değildi.ama yetrli miktar çıkardım.
adam arıyor vazgeçtim ben diyor.
r:
ama kanıma girdi ben yeni bi alet alacam yetmiyor artık kafayı yiyiorum.
er-5 buluyorum ya fahiş bi fiyat,ya 2004 model alet 5binde.
kii içime de sineceğini zannetmiyorum.tarzım belli.racing dışı sarmıyor.ama yinede beni bi süre oyalar diye düşündüm.
hyo lara bakmaya başladım.
ben böyle fiyatı oynak bi alet görmedim yahu!!!
biri 5bin biri 7bin istiyor.
şimdi kafamda 2 alet var.2 side siteden isim vermicem.umarım olur.bende rahatlarım..
UYKU YOK BİR HAFTADIR YA!!!!Bİ YARDIM EDİN BANA YAU
yaklaşık 2 ay evvel cebimde sağlam para vardı.
4silindir alacaktım.tarzım ss.
abilerimin çoğu erken arada bi makina daha kullan dediler.
bende tamam dedim.
sonra vaz geçtim değiştirmekten.
sonra geçen perşembe çook uygun bi 2004 gs 500 düştü.
dedim ben bunu alırım.ama param geçen zamanlardaki kadar fazla değildi.ama yetrli miktar çıkardım.
adam arıyor vazgeçtim ben diyor.
ama kanıma girdi ben yeni bi alet alacam yetmiyor artık kafayı yiyiorum.
er-5 buluyorum ya fahiş bi fiyat,ya 2004 model alet 5binde.
kii içime de sineceğini zannetmiyorum.tarzım belli.racing dışı sarmıyor.ama yinede beni bi süre oyalar diye düşündüm.
hyo lara bakmaya başladım.
ben böyle fiyatı oynak bi alet görmedim yahu!!!
biri 5bin biri 7bin istiyor.
şimdi kafamda 2 alet var.2 side siteden isim vermicem.umarım olur.bende rahatlarım..
UYKU YOK BİR HAFTADIR YA!!!!Bİ YARDIM EDİN BANA YAU