Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Arkadaşlar iyi dilekleriniz için hepinize teşekkür ediyorum.
Numan_tas fotoğraf makinamı sormuşsun Canon S1-IS , fotoğrafları paintte küçülttüm , bu yüzden kalite bozuldu . Asılları daha güzel aslında ..
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun ama ben alamadım Suziki AN 4005burgman mi asya125t mi hondadan bi başka motormu hangisi karar veremiyorum ve para konusu tabi bana kredi kartsız taksit gerekli nasıl olcak bilmiyorum çokmu şey istiyorum
slm bende aranıza bu hafta katıldım malum bendede moto yok daha almayı düşündüğüm için soruyorum öncelikle hayırlı olsun motorun teknik özelliklerinden bahsedebilirmisin biraz..