motor aldım. OLEEEYYY

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
602
allah kazasız belasız yol gostersın derım ben sana gule gule kullan bızım tarafada gelırsın artık kardesım:)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
oohhh valla alan alana :pale:
hayırlı olsunnnnnnn :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
14 Kas 2005
Mesajlar
35
Arkadaşlar iyi dilekleriniz için hepinize teşekkür ediyorum.
Numan_tas fotoğraf makinamı sormuşsun Canon S1-IS , fotoğrafları paintte küçülttüm , bu yüzden kalite bozuldu . Asılları daha güzel aslında ..
 
Katılım
18 Ocak 2006
Mesajlar
212
hayırlı olsun kardes bende bu aksam kavusuyorum motoruma hayırlısıyla kazasız belasız sorunsuz sürüşler hepimize
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
iyi günlerde kullan, toplantı ve gezilerimize katılmanı bekliyoruz.
saygı ve sevgilerimle.
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
fotomoto,nihayet sende muradına erdin ikiteker camiasına girdin darısı olmayanların başına.Kazasız keyifli sürüşler dilerim:rendeer:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun ama ben alamadım :( Suziki AN 4005burgman mi asya125t mi hondadan bi başka motormu hangisi karar veremiyorum ve para konusu tabi bana kredi kartsız taksit gerekli nasıl olcak bilmiyorum çokmu şey istiyorum
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
377
aldında başın göğemi erdi! Şimdi onunla uğraş dur! iki teker var kaporta sensin!



şaka şaka ! haırrrlı ollssunn:)
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
10
slm bende aranıza bu hafta katıldım malum bendede moto yok daha almayı düşündüğüm için soruyorum öncelikle hayırlı olsun motorun teknik özelliklerinden bahsedebilirmisin biraz..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst