- Katılım
- 14 Kas 2005
- Mesajlar
- 35
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar sonunda motorumu aldım. Darısı diğer motorsuz motosiklet sevdalılarına.
Evet , İzmir yollarına bir superlight 150 daha katıldı :cherry:
MCT-250 di ilk aklımdaki , arkadaş YBR aldı , acaba bende YBR mi alsam derken SL-150 son karar oldu. :queen:
işte resimler..
Ekli dosyayı görüntüle 332
Ekli dosyayı görüntüle 333
Evet , İzmir yollarına bir superlight 150 daha katıldı :cherry:
MCT-250 di ilk aklımdaki , arkadaş YBR aldı , acaba bende YBR mi alsam derken SL-150 son karar oldu. :queen:
işte resimler..
Ekli dosyayı görüntüle 332
Ekli dosyayı görüntüle 333