Motor alcam bi yardım ??

Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
881
Kanuni yerine 5000 TL civarına hyosung GV 250 modelini incele derim.

Hem görünüş olarak hem kalite ve performans olarak seni daha fazla memnun eder.

Belki biraz daha bütçeni zorlarsan suzuki vl 250 daha yerinde olur.
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
pfff ninja 250 olmazmı yani baska motorlarda hic hevesim yokta kilomun ne dez avantajı olur beni taşırmı motor yani ?

Hocam senide taşır ufak tefek yükünüde taşır,motorda sıkıntı olmaz...daaa...Sıkıntı sende olur,sen motorun üstündeki oturuş pozisyonunda kendini taşıyamazsın,çünki bu tür motorların oturuş pozisyonunda ''dizler,sırt,ve karın bölgen sıkı olucak''yani sürüş esnasında görüntü olarak sanki gidona yüklenmiş gibi görünüceksin fakat yüklenmiceksin......

Sen butür motorda rahat edemezsin...Bizden söylemesi
 
Katılım
5 Ağu 2010
Mesajlar
29
bilmiyorum durumum cok ii deil zorla biriktirdim hyosung a olumsuz bakıyorum kanınınin o motoru olmazmı yani ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:50 ----------

bide diyolar hyosung servis sorunu var parca olarak bide ben urfadayim urfadada cok motor satıs yerleri yok daha yamaha bile yok onu nasil bulucam hyosungu ? vede hyosung 0 ını gic kullnılmmıs fiyatı kac para bilginiz varsa soleyin
 
Katılım
8 Haz 2010
Mesajlar
245
bilmiyorum durumum cok ii deil zorla biriktirdim hyosung a olumsuz bakıyorum kanınınin o motoru olmazmı yani ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:50 ----------

bide diyolar hyosung servis sorunu var parca olarak bide ben urfadayim urfadada cok motor satıs yerleri yok daha yamaha bile yok onu nasil bulucam hyosungu ? vede hyosung 0 ını gic kullnılmmıs fiyatı kac para bilginiz varsa soleyin


Valla bende GV250 var gayet memnunum. İlk motorun olacaksa her zaman dediğim gibi 2. el almanı tavsiye ederim. Zaten arkadaşlar yeterince bahsetmiş, onların da dediği gibi eğer göbek durumu varsa deponun üstüne yatmak işkence olur :) Sıfır ninja 250 den çok daha ucuz gelecektir sana 2. el bir gv 250. Ben 5000'e almıştım benimkini 2000 km'deydi. Yedek parça konusunda şöyle bir olay var, dışardan orjinal hyosun parçası getirtmeni tavsiye ederim. Üretimini kanuni devraldıktan sonra, ST Kanuni adı altında, yedek parça fiyatları arttı. İnternetten orjinal parçasını satan bi yığın yer var, ufak tefek şeylerde Urfa'ya ayağına kadar gelir malzemeler, daha da ucuz olur hatta.

İlk motorunu zaten en az 1 yıl içinde büyütmek isteyeceksin. Ondan 0 alıp paranı tüketme, saklamaya devam et.

Ben de baya araştırmıştım zamanında, fiyat/performans/duruş olarak en uygun motorlar kymco venox ve hyosung gv 250 (cruiser tarzında) arasında kalmıştım. Piyasasının azlığı nedeniyle venox'dan vazgeçmiştim.
 
Katılım
5 Ağu 2010
Mesajlar
29
peki arkaslr ilk motor olarak bi choopper alacagim son sorum olcak racing motorlarin icin guzel ve rahat kullanma acısından maksimum kac kilo olmam gerekir
 

gez

Katılım
19 Tem 2010
Mesajlar
58
chopper ilk motor için ideal değildir heleki şehir içinde hiç değildir. enduro tavsiye ederim.
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
333
dostum eger fazla kilolarin göbek bölgeni fazlasiyla belli ediyorsa, yani kisacasi göbekli bir arkadas isen ne racing ne de enduro vs. hic birinde rahat oturus ve sürüs pozisyonun olmaz, bak süremezsin demiyorum, rahat edemezsin ve zevkini alamazsin. iste bu yüzden en ideali custom ( chopper) sinifi senin icin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst