motor alacağım bütçem 3500 tl hangisini almalıyım ?

Katılım
26 Ara 2014
Mesajlar
60
Merhaba arkadaşlar yeni motor almayı düşünüyorum bütçemide yukarı yazdım şuan düşündüğüm motorlar
1.mondial 125 mh drift
2.yamaha ybr 125 2. el
3.bajaj discover 125

Veya sizin önerebileceğiniz motor varmı var mı ?
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Kardeş son 15 günde (daha fazla geri gitmeye gerek bile yok) açılan 100 tane konu vardır belki.. üstüne modlar konu açtı 4000tl kadar motor önerisi diye.. bi araştırın bakın okuyun sonra konu açın yahu ..
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
2.el den bahsediyorsun ybr 125

enes kardeş bırak açsın arkadaş mt nin serverini sen mı tutuyorsun
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
2.el den bahsediyorsun ybr 125

enes kardeş bırak açsın arkadaş mt nin serverini sen mı tutuyorsun

Milleti hazıra alıştırmayın .. :p kimse bişey araştırmıyor .. hem forum kirliliği.. şu tarz bı konu arayan insanı düşün kaç konu içinde kaybolacak .. sırf bu yüzden bu ülkede forumculuk kalitesiz ztn.. yurtdışındaki siteleri açıp bakarsan nerdeyse her konuda 3 5 tane kilit topic bulursun.. bi sürü sebep var hasılı kelam..
 
Katılım
15 May 2012
Mesajlar
136
Kirlilik olduğu için zaten bir sure sonra verilen cevaplar geyik ozelliğine dönüyor
 
Katılım
16 Tem 2013
Mesajlar
595
bajaj ya da rks titanic 150 ikisinden birisini seç, titanic150'de çok sağlam motordur kendim kullandım
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
1,286
Discovery'nin fyatı 4300 lira.

2. El Yamah YBR ESD yada Sıfır Mondial Drift.
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Bajaj Boxer al, kalan parayla da üstüne mont kask eldiven pantolon al. Hala para artıyorsa benzin al gez.
 
Katılım
22 Mar 2014
Mesajlar
283
0 motora başka ne harcamalar yapılcak bilmiyorum bende onların üstüne 3500 dediysen 3682tl ye mondial 150mr var ben onu almayı düşünüyorum
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Milleti hazıra alıştırmayın .. :p kimse bişey araştırmıyor .. hem forum kirliliği.. şu tarz bı konu arayan insanı düşün kaç konu içinde kaybolacak .. sırf bu yüzden bu ülkede forumculuk kalitesiz ztn.. yurtdışındaki siteleri açıp bakarsan nerdeyse her konuda 3 5 tane kilit topic bulursun.. bi sürü sebep var hasılı kelam..

O adamlar bizden 3 yy ileride bunu da hesaba katarak diyorumki . BUNU MODETÖRLER DÜŞÜNSÜN SİZ DEĞİL
 
Katılım
19 Eki 2014
Mesajlar
16
Merhaba arkadaşlar yeni motor almayı düşünüyorum bütçemide yukarı yazdım şuan düşündüğüm motorlar
1.mondial 125 mh drift
2.yamaha ybr 125 2. el
3.bajaj discover 125

Veya sizin önerebileceğiniz motor varmı var mı ?

Dostum eğer düşünürsen;
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-tertemiz-yamaha-ybr-125-esd-2012-model-19.000-km-193558592/detay/
 
Katılım
30 Tem 2014
Mesajlar
1,072
Drift'i 8.000 kullandim. Diger kullandigim cin mallari arasinda en iyisi. Bence gayet sağlam bir motor çinli deyip aşağılayan çarpılır :)
 
Katılım
6 Tem 2013
Mesajlar
255
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-tvs-tvs-apache-subatta-askerim-acil-satilik-25-gun-icinde-195909053/detay/


3.300 TL'ye satayım üstüne depoyu da fulleyim 16 Lt anlaşalım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst