2.el den bahsediyorsun ybr 125
enes kardeş bırak açsın arkadaş mt nin serverini sen mı tutuyorsun
Milleti hazıra alıştırmayın ..kimse bişey araştırmıyor .. hem forum kirliliği.. şu tarz bı konu arayan insanı düşün kaç konu içinde kaybolacak .. sırf bu yüzden bu ülkede forumculuk kalitesiz ztn.. yurtdışındaki siteleri açıp bakarsan nerdeyse her konuda 3 5 tane kilit topic bulursun.. bi sürü sebep var hasılı kelam..
Merhaba arkadaşlar yeni motor almayı düşünüyorum bütçemide yukarı yazdım şuan düşündüğüm motorlar
1.mondial 125 mh drift
2.yamaha ybr 125 2. el
3.bajaj discover 125
Veya sizin önerebileceğiniz motor varmı var mı ?
O adamlar bizden 3 yy ileride bunu da hesaba katarak diyorumki . BUNU MODETÖRLER DÜŞÜNSÜN SİZ DEĞİL
Drift'i 8.000 kullandim. Diger kullandigim cin mallari arasinda en iyisi. Bence gayet sağlam bir motor çinli deyip aşağılayan çarpılır![]()