motor alacağım bütçem 3500 tl hangisini almalıyım ?

Katılım
15 Ara 2014
Mesajlar
1,570
Yeterli bilgi vermemişsin:
Motosiklet deneyimin nedir? Kullanım amacın nedir? Öngördüğün asgari kullanma süren nedir? vb...

Bu konuda daha önce başka başlıklarda yazdığım yorumlara ulaşıp okuyabilirsin. Özetle:
Yeniysen, yani acemiysen, MUTLAKA sıfır yepyeni motosiklet almanı öneriyorum. Rodajını kendin yaparken motosiklete de alışırsın.

TVS hariç, diğerleri aşağı yukarı aynı kategoriye girer; firma/marka/model açısından güvenilirlik/servis vs. açısından tercihine ve nihayetinde görüntü açısından beğenine kalmıştır.

TVS'nin sıfırı o fiyatlara olmadığından, yeni alacaksan, yani motosiklette tecrübesizsen, zaten, o fiyat aralığında, senin için söz konusu değil.

Motosiklette tecrübeliysen, 2. ele bakabilirsin. Kısa sürede satmayı düşünüyorsan bilinen (üstüne biraz daha konup alınan :) )markaları tercih edebilirsin; satarken rahat olur.

TVS'ye gelince; RTR 150 oturuş pozisyonu itibariyle diğerlerinden ciddi olarak ayrılır. Bir yarım saat, bir 15-20 Km binip sürüş konforunu, tek ve artçılı olarak, görmeden almamanı öneririm. Diğer taraftan, TVS RTR 150 kısa mesafe hızlanmalar, cafe önlerinde şekil için idealdir; bu kategorideki diğerlerine nal toplatır ... Sesi bile başka çıkar!

Güvenli sürüşler.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eki 2010
Mesajlar
1,310
Yeterli bilgi vermemişsin:
Motosiklet deneyimin nedir? Kullanım amacın nedir? Öngördüğün asgari kullanma süren nedir? vb...

Bu konuda daha önce başka başlıklarda yazdığım yorumlara ulaşıp okuyabilirsin. Özetle:
Yeniysen, yani acemiysen, MUTLAKA sıfır yepyeni motosiklet almanı öneriyorum. Rodajını kendin yaparken motosiklete de alışırsın.

TVS hariç, diğerleri aşağı yukarı aynı kategoriye girer; firma/marka/model açısından güvenilirlik/servis vs. açısından tercihine ve nihayetinde görüntü açısından beğenine kalmıştır.

TVS'nin sıfırı o fiyatlara olmadığından, yeni alacaksan, yani motosiklette tecrübesizsen, zaten, o fiyat aralığında, senin için söz konusu değil.

Motosiklette tecrübeliysen, 2. ele bakabilirsin. Kısa sürede satmayı düşünüyorsan bilinen (üstüne biraz daha konup alınan :) )markaları tercih edebilirsin; satarken rahat olur.

TVS'ye gelince; RTR 150 oturuş pozisyonu itibariyle diğerlerinden ciddi olarak ayrılır. Bir yarım saat, bir 15-20 Km binip sürüş konforunu, tek ve artçılı olarak, görmeden almamanı öneririm. Diğer taraftan, TVS RTR 150 kısa mesafe hızlanmalar, cafe önlerinde şekil için idealdir; bu kategorideki diğerlerine nal toplatır ... Sesi bile başka çıkar!

Güvenli sürüşler.

kuba cr1 kullannan birinin rtr 150 nin rahatlığına laf etmesi inanılmaz komik :queen:
 
Katılım
8 Eyl 2014
Mesajlar
449
2.el den bahsediyorsun ybr 125

enes kardeş bırak açsın arkadaş mt nin serverini sen mı tutuyorsun

abimbak ben dün bi konu atım sonra hemen yöneticilere başvurdum kendim silemediğim icş.konu kirliliği en büyük sıkıntı forumlarda.önemli konuları aradığında bulamıyorsun. şuan unogarage adlı sitede adminlik yapıyorum ve mümkün olduka buna dikkat ediyorum. adminlerimizden yada sitemizin önde gelen abilerinden bu konuda dikkat etmeleri en büyük temennim :)
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
kuba cr1 kullannan birinin rtr 150 nin rahatlığına laf etmesi inanılmaz komik :queen:

Apache kullanıcısı olarak , Rtr de ki konfor çoğu çinliden kötüdür arkadaş haklı bu konuda.. çoğu motorda balansör var apachede yok.. e haliyle titrer.. oturuş pozisyonu eğik ve belini ağrıtabilir.. 30bın km apache sürüyorum 1 günde bin km yol yaptım şikayetçi değilim ama olanda çok rahat rahatız olur.. denemesinde fayda var herkesin almadan önce..
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
188
Hocam o paraya sıfır gibi discover 125 bulursun,çokta iyidir kullanan kuryeler var.Yada düşük kilometreli ybr.
 
Katılım
27 Kas 2014
Mesajlar
124
Onla bunla uğraşmayın, bajaj boxer alın, Daş gibi gezin abi. :) discoverde güzel, yalnız Çinliye bulaşmaa, canına, parana yazıık. :)
 
Katılım
30 Tem 2014
Mesajlar
1,072
Onla bunla uðraþmayýn, bajaj boxer alýn, Daþ gibi gezin abi. :) discoverde güzel, yalnýz Çinliye bulaþmaa, canýna, parana yazýýk. :)

Drift o paraya alınabilecek en iyi motor. Kullanmadan yorum yapmak cahilce ve samimiyetsiz. 3 tane çinli sahibi oldum, Driftin kuyruk kısmında Honda yazaydı 5000 lirayı kimse çok görmezdi. İyi ve kötüyü ayırt edecek kadar motor tecrübem var ve bildiğim motorlar hakkında yorum yapıyorum,
Laf olsun diye konuşmayalım.
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
1,286
ya şu drifti yere göğe sığdıramıyorlar ya ayarım kaçıyor.

F/P orantısına göre alınabilecek en iyi motosiklet.
Benimde Bajaj Discovery'nin 4.130 lira olması ayarımı kaçırıyor ama yapacak bir şey yok :wiinkk:

3.800 lira iken düşünmüştüm discovery'i bayiye gittim inceledim, bayideki çoğu sıfır discovery'lerin grenaj ayakları kırıktı + üzerine adam akıllı lastik bile olmayan hiç değilse bir Michelin Pilot Street lastik bile takılamayacak bir motor discovery, hiç değilse drifte istediğin her lastiği takabiliyorsun ve drift discovery'e nazaran çok daha yakışıklı :)
 
Mardin İl Temsilcisi
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
1,003
Motosikleti
Yamaha XS
mondial x treme max al düşür çarp devir atla zıpla sonra git eve rahat rahat uyu :)
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
ybr yada drift derim ben driftten memnunum allaha sukur kardesim drift alirsan uzmez seni kullandigim motoru bilmicek degilim :)
 
Katılım
4 Ocak 2015
Mesajlar
606
İçinizde motor konusunda en yeni, acemi ve bilgisiz benim. Bu yüzden "şu motoru seç, bu motoru seç" gibi haddini bilmezlik yapmayım. Ancak ben bu tip "Şu kadar param var,ne alıyım?" diyenlere klasik sorumu soruyorum:

"Sevgili Kardeşim, Ekipmanın var mı? Yoksa ortalama 1.500 TL ekipmana ayır, geri kalan 2.000 TL ile bir motora bak."

Ekipmanın varsa, lafım yok.
 
Katılım
10 May 2013
Mesajlar
386
Öncelikle ekipmanlarınızın tam olduğunu ve ehliyet sahibi olduğunuzu varsayarak yorumlarda bulunduğumuzu bilmenizi isterim,eğer ki ehliyetiniz ve ekipmanınız yoksa önce onları tamamlamanız sizin yararınıza olacaktır. Ayrıca motosikletinizi bizim önerimize göre değil forumda yer alan kullanıcı yorumlarını inceleyip artılarını ve eksilerini görerek hangisinin taleplerinize uygun olup olmadığına karar verirseniz daha sağlıklı olacaktır.Çünkü bizler kendi taleplerimize göre düşünüp size yanıt veriyoruz kimimiz konfora önem veriyor,kimimiz yakıta,gösterişe vs :)Ama bana soracak olursanız verdiğiniz motosikletler arasında yakıtından dolayı Bajaj derdim. Önceki motorum Mondial X-Treme Max idi neredeyse hiç sorun yaşamadım eğer size de uygunsa bir göz atın derim :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst