Drift o paraya alınabilecek en iyi motor. Kullanmadan yorum yapmak cahilce ve samimiyetsiz. 3 tane çinli sahibi oldum, Driftin kuyruk kısmında Honda yazaydı 5000 lirayı kimse çok görmezdi. İyi ve kötüyü ayırt edecek kadar motor tecrübem var ve bildiğim motorlar hakkında yorum yapıyorum,
Laf olsun diye konuşmayalım.
Kullanıp kullanmadığımı bilmeden, yeterli bilgiye sahip olup olmadığımı bilmeden attığım yoruma yorum yapmanızı tavsiye etmem. Arkadaşa bi tavsiyede bulundum, ve çinliden uzak durmasını söyledim. hiç bi şekilde yorumumu kötülemeye hakkınız yok..