- Katılım
- 3 Eki 2011
- Mesajlar
- 1,177
- Konu Yazar
- #1
merhaba arkadaşlar 100lük motor alıcam 0 km motorun gücünü en verimli kullanmak icin dip gaz gitmelimiyim yoksa 1000 km sakin kullanmam sartmı herkese tesekkurler kalın sağlıcakla
Not : admın diger konuyu kapatırmısın telefondan actığım için konuyu yanlıs oldu
Not : admın diger konuyu kapatırmısın telefondan actığım için konuyu yanlıs oldu
Son düzenleme: