motor açımı nasıl yapacaz

Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
merhaba arkadaşlar 100lük motor alıcam 0 km motorun gücünü en verimli kullanmak icin dip gaz gitmelimiyim yoksa 1000 km sakin kullanmam sartmı herkese tesekkurler kalın sağlıcakla

Not : admın diger konuyu kapatırmısın telefondan actığım için konuyu yanlıs oldu
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
272
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dip gaz kullanırsan motorun 50 kmde açılır ama ömrü yüzde 80 oranında azalır kısaca sadece yarışçılar yapar bunu motor 3000 km boyunca artan devirlerde kullanılmalı yani ilk 500 km 5000 devirse sonra 6000 6500 7000 gibi.Kısa mesafeler kullanma minumum 20 km motor ısınmadan yola çıkma gazı anında çevirme yavaş yavaş herşey çok yavaş olmalı motor ondan sonra açılıcak ve ilk 10 000 km boyunca sakın ama sakın sentetik yarı sentetik yağ koydurma mineral olsun türkiyede tamirciler ellerinde ne varsa onu koyuyor kesinlikle sen satın al koydur
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
merhaba arkadaşlar 100lük motor alıcam 0 km motorun gücünü en verimli kullanmak icin dip gaz gitmelimiyim yoksa 1000 km sakin kullanmam sartmı herkese tesekkurler kalın sağlıcakla

Not : admın diger konuyu kapatırmısın telefondan actığım için konuyu yanlıs oldu

Sevgili Kardeşim,

Hepsi alacağın motorun el kitapçığında yazıyor , dikkatlice oku aklına yatmasa bile uygula.

Sevgiler

Önemli Not: Admin senden yaşça çok daha büyük birisi olabilir , senin hatandan kaynaklanan bir yanlışı düzeltme isteğini daha politik bir dil ile yaparsan gönüllerini almış olursun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst