Motoplus2010 Etkinliği için (Hava Durumu) bilgisi

Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Şubat çıkmadan yaz yağmuru ettiniz mis gibi kış mevsimini :mrgreen:
Yarın bir başlık açacağım ondan sonra konuşalım usta..6 Mart'ta kar yağıyormu yağmıyor mu ondan sonra sesimi duyuracağım :)

yağ zaten eskiler derlerdi bende çok denk gelmişimdir ama mart kapıdan baktırır kazma kürek kazdırır dı galiba.valla bu kış motor sadece 3 gün yattı o da iş yeri çamlıcada kötü yakalandım motor garajdaydı çıkartamadım.diger zamanlar yagmurlukları giyiyorum banamısın demiyor.bende arabayla gidicektim ama grup motorla olunca hiç zevk vermiyor motorun yerini tutmuyor anlarsın
 
Katılım
20 Tem 2009
Mesajlar
284
arkadaşlar şimdiden hava TAHMİNerine bakım karamsar olmayalım.2 gün önce baktımda pazar yağmur yoktu.şimdi hafif yağış diyo.o güne kadar gene değişr.
mesala bugün yoğun yamur görünüyodu.motoru setrvisten nasıl alcam diye düşünyodm.öğlene kadar heryer kurudu güneşliydi.bende rahat raht aldım gezdim motoru:)herkese bol güneşli günler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst