- Katılım
- 25 May 2009
- Mesajlar
- 3,690
Şubat çıkmadan yaz yağmuru ettiniz mis gibi kış mevsimini :mrgreen:
Yarın bir başlık açacağım ondan sonra konuşalım usta..6 Mart'ta kar yağıyormu yağmıyor mu ondan sonra sesimi duyuracağım![]()
yağ zaten eskiler derlerdi bende çok denk gelmişimdir ama mart kapıdan baktırır kazma kürek kazdırır dı galiba.valla bu kış motor sadece 3 gün yattı o da iş yeri çamlıcada kötü yakalandım motor garajdaydı çıkartamadım.diger zamanlar yagmurlukları giyiyorum banamısın demiyor.bende arabayla gidicektim ama grup motorla olunca hiç zevk vermiyor motorun yerini tutmuyor anlarsın